וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני רוקטמן לא המריא

שנה אחרי שהוצג בתערוכת ז'נבה, גונזת מיני את הקונספט רוקטמן שהיה אמור להחזיר את המותג לשורשיו. מנהל החטיבה: "לא רווחי"

מיני רוקטמן, רכב הראווה המדליק שנחשף בז'נבה אשתקד, לא יגיע לייצור. קרוב לשנה לאחר חשיפתו הרשמית, החברה הבריטית בבעלות ב.מ.וו החליטה בצער להחזיר את הרוקטמן קונספט למגירות. הסיבה לדברי החברה, נובעת מפוטנציאל רווחים דל בסגמנט הנישתי בו אמור היה להתברג, וכן כי לא נמצאה עבורו פלטפורמה ראויה. "הוא חייב להתבסס על פלטפורמה שונה וקטנה ממה שיש לנו. אין כרגע בקנה תבנית מתאימה", כך הסביר דובר מיני לכלי-התקשורת באירופה.

הרוקטמן נוסד בדמותה ובהשראתה של המיני המקורית משנות ה-60, והיה אמור להוות אח קטן לשאר דגמי החברה ולהשיב את המותג חזרה אל שורשיו ההיסטוריים. אורכו של הרוקטמן מקצה לקצה היה בסך הכול 3.4 מ' – קצר בכמעט 30 ס"מ מהמיני הבווארית, שנולדה לעידן המילניום, והמרכב המודולרי שהקיף את השלדה, קידם כמה פטנטים חדשים במיני, כולל דלת אחורית נפתחת בשני חלקים.

בניגוד לכל הדגמים של מיני, כולל המיני קופה והפייסמן שבהחלט יגיעו לקו הייצור כדי לחזק את ארבעת דגמי הליבה של המותג, הרוקטמן ייזכר כקוסנפט היחיד בתולדות החברה מאז החיבור עם ב.מ.וו בשנת 2001, שלא הגיע לייצור סדרתי. קצת תמוה, בהתחשב בכך שהחברה פרסמה שנתח המכירות שלה צמח ב-2011 ב-21 אחוזים ל-285 אלף מכוניות בשנה. האם באמת נסתם עליו הגולל? אולי אפשר לקוות כי רק תחת הכותר הנוכחי.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • מיני
  • במו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully