וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת הניווט שתגן עליכם מפני המצלמות

תוכנת הניווט של IGO עודכנה ברישות מצלמות המהירות החדשות בישראל, ותספק מעתה מידע מקיף לגבי 548 נקודות התראה. בכפוף לדמי מנוי שנתי של 99 שקלים

שוק ה-GPS והתוכנות יציע בקרוב היצע רחב של אמצעי בקרה מול מצלמות המהירות החדשות (גאטסו) הפושטות על רחבי הארץ. מצלמות אלה נזכיר, תפעלנה בעשרות נקודות בכבישי ישראל, ובמתכונת הנפקת קנסות חריפה במיוחד, כולל מצלמות רמזור, מהירות ועוד. אפילו חריגות פעוטות תגרורנה קנסות גבוהים ונקודות ברישיון הנהיגה.

לקראת כניסתן לפעילות, מציעה חברת NNG, מפתחת תוכנת הניווט IGO, את ערכת המצלמות החדשה של תוכנת הבית. הקובץ הנכלל בחבילה כולל כ-548 נקודות של מצלמות מהירות (גאטסו), מצלמות מהירות רגילות, וכן מיקומים אפשריים של ניידות משטרה (ממל"ז). החבילה מתבססת על מאגר נתונים מקצועי שחובר על ידי גורמים שפעלו בשטח וסימנו את נקודות התקני המצלמות – עד כדי זווית המצלמה בכביש, והעבירו את המידע למאגר התוכנה.

לקוחות אשר ירכשו את חבילת המצלמות בדמי מנוי של 99 שקלים לשנה (בנפרד מהתוכנה), יקבלו על הצג התראה משולבת (אור וקול) בהתאם לסוג המצלמה. מאגר הנתונים מתעדכן כל שבועיים לערך, וכמו כן ניתן לעדכנו ידנית דרך אתר החברה IGOSTORE ולקבל תמיכה בפורום האתר. את התוכנה ניתן לרכוש בשלוש דרכים: חנות האפליקציות של אפל, מרכז השירות של החברה בהרצליה, או באמצעות החנות הוירטואלית של IGO בישראל.

עוד אביזרים בוואלה! רכב

כנסו לקהילת הפייסבוק המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully