וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיזל המפתיע של הונדה סיוויק

הונדה חושפת את המנוע הראשון בקו מנועי חלומות כדור הארץ, שישתלב בהונדה סיוויק החדשה ובדגמי הפנאי. אצלנו? כנראה שלא

הונדה סיוויק החדשה תגיע אלינו לקראת סוף חודש מרס הקרוב. את הביקורות וההערות הצוננות שהיא ספגה לאחרונה עוד נאמוד מקרוב בהשקתה המקומית. בינתיים, בהונדה העולמית דרוכים לחשוף את המכונית המשפחתית הכי חשובה שלהם בתערוכת הרכב בז'נבה, כשהיא מצוידת בסדרה מודרנית וירוקה של מנועים קומפקטיים וחסכוניים, תחת טכנולוגיית 'חלומות כדור הארץ', עליה סיפרנו לכם לפני כחודשיים.

המנוע שחונך את הסדרה, בנפח 1.6 ל' טורבו, לבטח יקרוץ לתושבי אירופה, שכן מדובר בלוגם סולר מוגדש וקומפקטי בהספק נאה וגמיש. יחידה זו תמוצב ליד גרסאות נוספות שתגענה בהמשך – חלקן בנפחים גבוהים (2.2 ל' ומעלה), וישנן כאמור קטנות יותר שתאכלסנה מכוניות כמו הג'אז השימושית בכמה מהדורות אקולוגיות.

הפרטים אודות המנוע אינם רבים. בהונדה מסתפקים לעת זו בדיווח קליל, שמסתכם רק בנפח הכולל ובתפוקה המרבית. קיבולת המנוע (1,596 סמ"ק) תחלץ כ-120 כ"ס ב-4,000 סל"ד, ו-30.5 קג"מ מטווח של 2,000 סל"ד. על העברת הכוח תופקד ככל הידוע תיבת הילוכים רציפה, או ידנית עם ששה הילוכים. הסיוויק טורבו-דיזל תחזיר בממוצע כ-20 ק"מ לליטר סולר בנסיעה משולבת, ופליטת דו תחמוצת הפחמן תהיה כ-100 גק"מ, נתון דומה למכונית היברידית כטויוטה פריוס (96 גק"מ), להבדיל השיטות כמובן.

נוכח העבודה שמנועי דיזל אינם מצרך מבוקש בהונדה סיוויק בישראל, לא ברור כרגע אם למרות הכול, ועל אף הפריחה (החלקית) של מנועי סולר בקבוצת המשפחתיות בארץ, תקדם היבואנית את שיווקה של הסיוויק טורבו-דיזל בשלוחה המקומית. מיבואנית הונדה לישראל חברת מאיר, נמסר לוואלה! רכב כי גרסת הדיזל אינה רלוונטית לישראל.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully