וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מחדשת את ה-370Z

תערוכת שיקגו ארחה את היצרנית היפנית שהציגה מתיחת פנים ראשונה למכונית הספורט ניסאן 370z. עיקר השינויים קוסמטיים

שלוש שנים אחרי שהוצגה, הגיעה מכונית הספורט ניסאן 370z לנקודת הזמן שבה נדרשת מתיחת פנים. מאורע טקטקי שלרוב מוכרז כ"ארכת שהות" של אמצע החיים עד להצגת הדור הבא (שלא יראה אור יום לפני 2014). כך אם כן מבצעת כעת החברה היפנית בתערוכת הרכב הקטנה (יחסית) בשיקגו כהקדמה לפני מספר אירועים פופולאריים שיגיעו בהמשך השנה (ז'נבה, תערוכת ניו-יורק) כדי לרענן את איבריה. אז מה התחדש בדור השישי של הספורטיבית התוקפנית?

במסגרת מתיחת הפנים נוספו שני גוונים חדשים: מגמה אדום, וכחול "חצות". ניסאן חידדה את המראה הקרבי של ה-370, והעניקה להדגשים בחלק הקדמי והאחורי. המעצבים הסיטו מעט מהמאפיינים שהורכבו ישירות בשכבה הקדמית, והסיטו את אלה קומה אחת למטה אל דפנות הפגוש. במקום זאת, ישנן כעת נורות LED אורכיות מוטמעות בגופה של המכונית, ואילו בזנב הותקן מחזיר-אור במקום במקום כיסוי פלסטי מושחר סתמי.

חישוקים בעיצוב חדש (19 אינטש) יגיעו כאופציה נוספת יחד עם חבילות הספורט (קאליפרים בצבע אדום בתוספת תשלום). בחלל הפנים קשה יותר להבחין בשינויים טרם מתיחת הפנים. גם כאן מדובר במערך שינויים מינורי, הכולל חידושים קלילים בלוח המחוונים.

תניע את הניסאן אותה יחידת כוח מובחרת: 3.7 ל' בנזין עם 332 כ"ס ו-37.1 קג"מ, שעוברים לגלגלים מאחור דרך תיבה אוטומטית שבעה הילוכים, או ידנית לה ששה יחסי העברה. ביצועיה הרשמיים של המכונית מעידים על תאוצה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות (4.9 ש' ברודסטר) ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-255 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת היא כ-7.5 ק"מ לליטר. המכונית תוצג בעוד כחודש על במותיה של ניסאן בתערוכת הרכב בז'נבה. אלינו תגיע מעט מאוחר יותר.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully