וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגיונג תחשוף קרוסאובר מפואר

מציגה לקראת ז'נבה את הקדימונים לרכב הראווה XIV2, שיתברג בפלח הפרמיום של קבוצת הפנאי. אירופה מוכנה לקחת את המותג המשתקם ברצינות?

סנגיונג חשפה צמד איורים רשמיים לרכב פנאי חדש ומפואר שייחשף בתערוכת הרכב בז'נבה. למעשה, הקונספט החדש שהוכרז כ-XIV-2 - ראשי תיבות ל-eXciting User Interface Vehicle , הוא דור המשך לרכב הרעיוני שקדם לו (XIV-1) בתערוכת הרכב של פרנקפורט בשנה הקודמת, במסגרתה השיקה קונספט שיתחרה בניסאן ג'וק ודומיו.

להבדיל הקונספט הראשון והקומפקטי, ל-XIV-2 שידכו כבר בשלב זה, כמעט את כל ההיבטים הטכניים שייכנסו לשימוש גלובאלי. מידותיו מספרות על אורך של 4.16 מ', רוחב 1.82 מ' וגובה התקרה 1.56 מ'. לא בדיוק רכב פנאי מגודל, אבל בסיס גלגלים של 2.60 מ' משבץ אותו בחברה מרווחת עם אפשרויות תכנון ואחסון מרובות. סידור ההושבה הבסיסי הוא לחמישה אנשים, וכן תהיה אופציה לגג רך נפתח.

לסנגיונג הצעיר יחברו מנוע בנזין, או מנוע דיזל מסדרות הטורבו החדשות, בשידוך לתיבה אוטומטית לה ששה הילוכים. יחידת ה-1.6 ל' דיזל אמורה להחזיר ממוצע של כ-15 ק"מ לליטר ולעמוד בתקני פליטת דו תחמוצת הפחמן המחמירים ביותר של יורו 5, כך שהוא אינו מהמזיקים הגדולים לסביבה על אף מימדיו.

סנגיונג, יצרנית הרכב הרביעית בגדולה בדרום קוריאה, החלה בתהליך החלמה מבוקר בשנה האחרונה אחרי שכמעט פשטה רגל, וניצלה על ידי מהינדרה מהודו. בישראל התחזק המותג בחודשים האחרונים, והציג אצלנו את רכב הפנאי קורנדו בלבוש וטכנולוגיה מודרניים.

עוד על סנגיונג בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully