וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לאודי RS5

מכונית הסלון קופה החזקה של אודי מקבלת רענון איברים חיצוני ומנגנון היגוי יעיל יותר, אך נשארת עם מנוע זהה לו 450 כ"ס

אחרי שחשפה את גרסת ה-RS4 אוונט, אודי תציג בתערוכת ז'נבה את מתיחת הפנים לדגם ה-RS5. גרסת ה"על" של סדרת A5, מצוידת במנוע שמונה צילינדרים עוצמתי, שחולק כמעט את כל תכונותיו עם האקזוטיקה R8, אולם השנה ירוויח בחסות מכונית הסלון ירידה בצריכת הדלק ושיפור ביחסיו כלפי הסביבה, ויציב רף נמוך יותר בפליטת דו-תחמוצת הפחמן.

הבולט בשינוייה החיצוניים הוא סגנון מחודש לגריל הבולעני בחזית, אפקט שמשווה לה מראה קרבי יותר מהדגם הקודם. מסביב לו תמיכה נוספת באגף ההופעה על ידי פתחי יניקה גדולים יותר בפגוש, קשתות גלגלים תפוחות ועיצוב מעודכן לנורות ה-LED בשני קצוות המכונית. עוד במסגרת מתיחת הפנים חישוקים בקוטר 19 אינטש להם עשרה חישורים. בתא הנוסעים, תהיינה בעיקר תוספות למערכת הבידור והתקשורת: מסכי DVD גדולים יותר, ממשק בלו-טות' חדש ואופציה לשדרג את בקרת השיוט לבקרה אדפטיבית.

מנוע ה-4.2 ל' V8 של אודי מפיק כאמור 450 כ"ס ב-8,250 סל"ד, מייצר 43.9 קג"מ ב-4,000 סל"ד ומשודך לתיבת ה-S טרוניק הרובוטית לה שבעה הילוכים. את התאוצה ל-100 קמ"ש מסיימת אודי RS5 אחרי 4.5 שניות, ואם מתחשק לכם להסיר את מגביל המהירות (253 קמ"ש), תוכלו לראות על קצה הסקאלה באוטובאן קרוב ל-280 קמ"ש. תתרגם את הפקודות שלכם לכביש היא מערכת הקוואטרו כפולת ההנעה, והיידים יאחזו בשנה הקרובה בהגה תחושתי יותר וחסכוני מקודמו, בזכות שינויים למערך האלקטרו-מכאני.

עוד באודי RS5, אם כי במינון קטן יותר, נרשמת ירידה בצריכת הדלק. בגרסה הקודמת לגם מנוע הבנזין האטמוספרי כ-9 ק"מ לליטר, ואולם כעת הנתון מתקזז ומשתפר לכוון ה-10 ק"מ לליטר. גם רף ה-CO2 יורד ל- 246 גק"מ במקום 256 גק"מ לפני מתיחת הפנים. טרם התקבלה תגובת היבואנית צ'מפיון מוטורס על מועד הגעתה של ה-RS5 לישראל.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully