וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס SL63AMG

ה-SL63AMG של מרצדס סיימה דיאטה קיצונית והורידה עשרות קילוגרמים ממשקלה. היא גם מצטיידת במנוע שמחלץ 550 כ"ס ושמה על הכוונת את ב.מ.וו M6

מרצדס העדיפה שלא לחשוף בפעם הראשונה את ה-SL63AMG החדשה בז'נבה, אלא באירוע ראווה מתוכנן של חטיבת AMG וקבוצת הפורמולה 1 בספרד. שני הנהגים של מרצדס מיכאל שומאכר וניקו רוזברג, עלו עם שתי מכוניות מבחן על המסלול בברצלונה, ונתנו לכלי-התקשורת שנכחו במקום טעימה קטנה מיכולתה של הגרמניה הדו-מושבית, ואח"כ פנו לקדם את המקצוע היומי שלהם.

החידוש המעניין והחשוב ביותר ב-SL63AMG המעודכנת, הוא אימוץ מרכב מודרני מאלומיניום, מגנזיום ותרכובות קרבון (סיבי פחמן) במקום מתכות כבדות, מה שמביא לירידה במשקלה בהיקף של 125.6 קילוגרמים, ומשקל נקי ללא נהג של 1.84 טון. מרצדס אף יצקה אל תוך הקבינה חומרים קלים יותר בגוף המושבים ודפנות התא.

מבחוץ נבדלת SL63AMG מיתר אחיותיה לדור השישי, על ידי אריזה חיצונית קרבית וחישוקים קלים וגדולים יותר. חטיבת AMG השתילה לה בחזית נורות LED בעיצוב מובלט אך בסגנון אישי, פגוש עם פתחי יניקה מורחבים (בכל זאת צריך צינון יעיל ונוסף למנוע ולבלמים) וספוילר אחורי צנוע ומוטמע. עוד בתוספות דפיוזר תחתון וצמד מפלטים טרפזיים ענקיים להעצמת צלילי יחידת ה-V8.

בלב ליבה של ה-SL63AMG פועם מנוע קומפקטי שמחליף את יחידת ה-6.2 ל' הקודמת. לזה נפח של 5.5 ל' כפול מגדשי טורבו. מרצדס תציע לבחירה שתי מדרגות כוח עם הספק התחלתי של 530 כ"ס או בחירה בגרסת הקצה בחבילת ספורט, לה 556 כ"ס לקהל המנוסה. זו מייצרת מומנט מוגדל וגמיש באופן משמעותי מהדור החמישי, עם זמינות כוח של 91.1 קג"מ מ-1,500 סל"ד בהשוואה ל-81.2 קג"מ במהדורה היוצאת.

תיבת הספידשיפט האוטומטית לה שבעה הילוכים, תשגר את הרודסטר הגדולה ל-100 קמ"ש בתום 4.1 שניות ועד מהירות מוגבלת אלקטרונית ל-186 מיילים בשעה שהם כ-300 קמ"ש (כן בהגבלה). ערכות בלימה (קרמיות) וסדרות מתלים תחרותיות ניתן להתאים בתוספת תשלום. ה-AMG תזכה לחשיפה פומבית בתערוכת ז'נבה, ומחיריה הרשמיים ייקבעו רק לקראת הקיץ. בחטיבת M של ב.מ.וו בכל אופן, יחכו להם במפגש הלוהט העונתי בתמיכתה של ה-M6 החדשה.

מיבואנית מרצדס לישראל כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי עדיין לא ידוע תאריך השקתה המקומי של ה-SL63AMG.

מכונית הפורמולה 1 של קבוצת מרצדס AMG ונהגיה מיכאל שומאכר וניקו רוזברג. אתר יצרן
מיכאל שומאכר וניקו רוזברג מציגים את מכונית ה-F1 החדשה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully