וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה יונדאי i30 סטיישן החדשה

יונדאי תחשוף דור שני לגרסה השימושית למשפחתית הקומפקטית i30 בתערוכת ז'נבה הקרובה. עד 1,642 ל' נפח לאחסון חפצים ובני משפחה

אחרי שפגשנו את יונדאי i30 בספרד, החברה הדרום קוריאנית מזדרזת לחזק את המשפחתית הכי חשובה שלה עם הגרסה הפופולארית על האירופאים – סטיישן CW. מנקודת מבט מקומית, צריך לומר שמרכבי הסטיישן החדשים זוכים לפריחה גדולה בישראל בשנים האחרונות, והתחרות בקרב הקבוצה העממית מתפצלת בין העדפות להופעה חיצונית קלאסית (סדאן) לשתי התצורות האחרות. סביר איפוא שגם הגרסה החדשה של ה-CW, תמשיך לאחוז בנתוני מסירות מכובדים.

כפי שנהוג לתכנן מכוניות סטיישן, ה-i30 רושמת צמיחה במימדיה לעומת הגרסה הקומפקטית, כאשר בסעיף האורך נוספו עוד 18.5 ס"מ ל-4.45 מ'. ההיבט המשמעותי יותר - נפח תא המטען, ניתן להגדלה משמעותית עם השכבת המושבים בשורה השנייה לנפח מקסימלי של עד 1,642 ל', מ-528 ל' במצב זקוף (378 ל' בדור הראשון).

העיצוב החיצוני הרבה יותר מושך מהגרסה הקודמת, אבל שומר על סימני ההיכר של ה-CW המודגשים בפרופיל חד ודינאמי. מחלקת העיצוב של יונדאי בגרמניה מקפידה שלא לפעור פערים ויזואלים בין דגמי המותג, כך שפיתוח שני המרכבים נעשה במקביל. לדברם, תכונה זו מאפשרת להדק את קווי ה'-פיסול זורם', ואף ליצור חיבור משפחתי רהוט בין המכוניות החדשות.

היצע המנועים של יונדאי i30 סטיישן החדשה, יהיה כאמור שווה לגרסה הקומפקטית בעולם. בחזית תאוכלסנה יחידות הנעה (דיזל ובנזין) בהספקים שינועו מ-95 ועד 135 כ"ס, בשידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות להן ששה הילוכים.

מיבואנית יונדאי לישראל 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי ה-i30 סטיישן תושק בארץ רבעון אחד או שניים לאחר השקתה המקומית של הגרסה הקומפקטית, משמע ייתכן והמכונית לא תגיע לישראל לפני הקיץ, ואולי אף לאחר מכן. על מחירים עוד מוקדם לדבר.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully