וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CR-V נחשפת

כמה חודשים לאחר הגרסה האמריקנית, מפיצה השלוחה העולמית של הונדה את התמונות לתאומתה האירופאית. ההבדלים בין היבשות מצטמצמים

יצרניות הרכב הגדולות בעולם מתחילות להרגיש בעצמותיהן את החשיבות הכלכלית שבהידוק הקשרים בין היבשות המרוחקות. אם פעם תאגידי ענק כמו פורד היו מציעים שתי מכוניות שונות לשני שווקים נפרדים, הרי שהיום ההנחיה היא לנסח את כלי-הרכב בשלד 'גלובאלי', במטרה לחסוך עלויות ייצור ולתגבר את הזהות האחידה של המותג. גם בהונדה עושים כך בשנים האחרונות, וכעת עם הצגת הגרסה האירופאית של ה-CR-V, אמריקה ואירופה אינן זרות אחת לאחרת.

מחד, אין ספק כי צריך להצטייד במיקרוסקופ רב עוצמה כדי להבחין בהבדלים החיצוניים בין שתי הגרסאות. ובכל זאת, הונדה אירופה נוטה לכוון וויזואלי הרבה יותר הרמוני, זורם ועדין, ומשתמשת בסממנים שנלקחו מהסיוויק הקומפקטית, לעומת הבומבסטיות האמריקנית הטיפוסית שמשתקפת לרוב בשבכה ענקית משורגת ובתי תאורה ענקיים.

בהשוואה לדור הקודם של ה-CR-V, הדגם החדש מתרגם לכבישים חזות חיצונית קרבית יותר שאולי תפתה אוכלוסיות מגוונות, מלבד נשות פרברים. על גופה של ה-CR-V החדשה הותקנו חצאיות צד חדשות, הפגוש הקדמי הוחלף לעיצוב שונה, וניתן יהיה לבחור בעוד כשלושה או ארבעה גוונים חיצוניים. תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה.

המידע הטכני על ה-CR-V החדשה טרם נחשף. אולם, זאת אינה חידה גדולה אילו מנועים ישכנו בחזיתה, מאחר והונדה פתחה בשנתיים את האחרונות את קו מנועי 'חלומות כדור הארץ' עבור כל הדגמים בהיצע. גרסאות בסיס (בנזין) של ה-CR-V תצטיידנה בהספק של כ-160 כ"ס, אולם גרסאות דיזל אטרקטיביות ונקיות תהיינה בחירה ראשונה באירופה, ולהן 1.6 ל' טורבו עם כ-120 כ"ס, בשידוך להנעה כפולה ותיבה אוטומטית. מתי אצלנו? אולי בתחילת 2013.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully