וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג' רובר איווק מפשיל את הגג

ריינג' רובר תחשוף לעיני המבקרים בתערוכת ז'נבה את רכב הפנאי איווק במהדורת קבריולה. עוד לא מדברים על ייצור ללא תמיכת הקהל

בריינג' רובר כנראה לא למדו את הלקח הצורם שחוו בניסאן עם גרסת המוראנו קרוס קבריולה - שהייתה בין המועמדות למכונית המיותרת והמכוערת של 2011, והחליטו להמשיך בפיתוחו של הריינג' רוובר איווק קונברטיבל, על אף הביקורות. בשלב זה צריך לומר, מדובר במכונית רעיונית שחשיפתה הראשונית תהיה בקרוב במסגרת תערוכת ז'נבה, אולם במותג לנד-רובר מבהירים כי ללא משוב חיובי מכלי-התקשורת או הקהל, היא עלולה להתקע על פלטפורמת התכנון.

גרסת הקונברטיבל (פתוחת-גג) מצוידת במנגון אלקטרוני לפתיחה ולסגירה ב-12 שניות, וחיפוי בד מעל הראשים. גרסת הקונספט תחשף בפעם הראשונה בגוון אחד או שניים (אדום ואפור) ותנעל חישוקים בעיצוב נפרד מאחותה השגרתית, בקוטר של 21 אינטש מסדרת טיטאן. כדי לשמור על מראה נקי מהפרעות וויזואליות, לנד-רובר הטמינה את אחסון התקרה בגוף המכונית כמקובל, קצת מעל לקו המותניים.

בתא הנוסעים אווירת הפרמיום תהיה מוכרת לכל בעלי האיווק. ארבעה מושבים כורסתיים בריפוד עור (גוון שנהב כהה), צג מגע כפול בגודל 8 אינטש, מערכת סאונד משובחת של חברת מרידיאן הבריטית, וכניסות למגוון מכשורים אלקטרוניים. לידי הנהג מערך ה-טריין ריספונס' לנהיגה בשטח, ולמי שחושש מהתהפכות, מותקן ה-Roll Over Protection System, המיועד לספק הגנה לפדחות במקרה חירום. מערכת ההנעה הכפולה מחוברת אל חטיבת ה-2.0 ל' טורבו בנזין, לה 240 כ"ס.

בלנד-רובר טוענים שרק בתערוכת פריס תהיה הכרזה רשמית על המכונית הסדרתית, בתנאי שהיא תשלח לייצור בתום תערוכת ז'נבה. בבריטניה בכל אופן מביעים אמון שהיא תהיה להיט גדול, במיוחד מול כלי-רכב כגון ב.מ.וו סדרה 3 קבריולה (למרות הניתוק הקבוצתי), וחוזים כי מחירה יעמוד על יותר מ-40 אלף יורו (כ-200 אלף שקלים לפני מס).

מבחן לריינג' רובר איווק בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully