וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלון קרבי: סיטרואן DS4-R

מכונית הסלון הקומפקטית של סיטרואן חושפת אחות תחרותית בדמותה של ה-DS4-R, מצוידת ב-256 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית. כוח אש מפואר

סיטרואן DS4 רייסינג היא מיזם רעיוני שנולד והתפתח מתוך מחלקת הספורט המוטורי של פיג'ו-סיטרואן בתמיכת קבוצת ה-WRC ונהגיה, בדיוק כפי שנעשה ה-DS3 רייסינג היוקרתית. המיזוג בין פרמיום לחבילה תחרותית אמור לחזק את המותג DS שמורכב משלושה כלי-רכב מפוארים: DS3, DS4 ו-DS5 ולהעניק להם נופך מתובל בחריפות, עבור מי שחפץ להזיע במושבי העור הקלאסיים.

לאחר שתבשיל ממכונית ראווה למכונית מן השורה, ל-DS4 רייסינג תהיה חבילה חיצונית עטופה מדבקות ענקיות על הגג, הירכיים והחצאיות, המזוהות ישירות עם קו ה-R של מותג ה-DS. חישוקי ה-19 אינטש והדיסקים המחורצים (ארבע בוכנות לקליפר) בכל אחד מהצמיגים, הם עדות לכך שלא מדובר כאן במכונית שגרתית, אלא גרסה שחייבת כוח האטה משמעותי על פני ה-DS4 הרכה. כמו כן, המרכב הונמך בכמה ס"מ לשפר את מקדם האחיזה ולקבל משוב ברור יותר מההגה והכביש.

ומדוע צריך להקשיח פרמיום מענגת כמו ה-DS4? ובכן, בחזית שוכן מנוע בנפח 1.6 ל' טורבו עם 256 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית עם ששה הילוכים. המנוע המשותף ל-ב.מ.וו אמור לשגר את הצרפתייה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות ועד מהירות של 250 קמ"ש מוגבלים על ידי בקרה אלקטרונית. הכוח עובר לכל הגלגלים.

למי ששכח, סיטרואן היא אלופת העולם בראלי שבע פעמים בשנים האחרונות, הודות לנהגה המוכשר סבסטיאן לואב. יש להניח מן הסתם שהייתה לו נגיעה אינטימית לתכנונה של ה-DS4 רייסינג, מה שאומר שהמחיר עבורה, גם הוא יהיה פרמיום. עוד פרטים עליה ותמונות בתערוכת ז'נבה הקרובה.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully