וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף GTI מורידה את הגג

פולקסווגן חשפה את גרסת הקבריולה לקומפקטית החמה GTI עם מנוע טורבו לו 210 כ"ס, תיבה רובוטית וגג מתקפל אלקטרונית בפחות מ-10 שניות

כמעט שנתיים אחרי שפולקסווגן חשפה את הדור השישי של הגולף GTI, וממש חודשים לפני הדור השביעי, היא מחזקת את קו הדגמים עם גרסת הקבריולה שתיחשף לראשונה בתערוכת ז'נבה הקרובה.

הקבריולה מובדלת מאחותה הקומפקטית באלמנטים מועטים, אך עדיין יוצרת רושם חיצוני של מכונית שונה ממנה. כשהתקרה סגורה מעל הראשים, משווה לה הצללית הקרבית דמות של מכונית קופה נמוכה, עם קו מותניים ישר והרמוני לחלק האחורי. קשתות הגלגלים מכילות את אותם החישוקים הקלאסיים בקוטר 17 אינטש מסדרת 'מונזה', כשבנוסף לכך נורות LED תוחמות את בתי התאורה. חלל הפנים נותר ללא שינוי מהותי.

תחת מכסה המנוע שוכנת אותה יחידת ה-2.0 ל' טורבו הנוכחית של ה-GTI. תפוקתה המרבית עומדת על 210 כ"ס, ו-29.2 קג"מ מ-1,700 ל-5,300 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש באמצעות תיבה רובוטית שבעה הילוכים אורכת 7.3 שניות (6.9 ש' בקומפקטית), ומהירותה המרבית מגרדת 250 קמ"ש. הכוח מתורגם לכביש בסיוע דפרנציאל ה-XDS בסרן הקדמי.

הקבריולה משתמשת במנגנון אלקטרוני להפשלת החלק העליון, שמקפל את יריעת הבד בתוך 9.5 שניות ובמהירות שאינה עוברת 30 קמ"ש. למי שחושש חלילה מהתהפכות, קיימת מערכת בקרה חכמה שפורקת את כל אמצעי הבטיחות בשברירי שניה במקרה חירום (כריות אוויר, פיקוח בלימה).



ה-GTI קבריולה תימכר באירופה לקראת הקיץ כמובן, עם מחירים שיפורסמו רק לאחר תערוכת ז'נבה. טרם נמסרה תגובת היבואנית צ'מפיון מוטורס על מועד השקתה בישראל.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully