וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר חושפת: XF ספורטברייק

יגואר חשפה את גרסת הספורטברייק השימושית לחובבי שלגים ומחפשי ריגושים. פרימיום גדולה, שלא תגיע לישראל

גם תחת חסותה של טאטא ההודית, יגואר היא חברה שזקוקה למנעד רחב של דגמים כדי להתגבר על קשיים כלכליים. נתח גדול מהמכוניות באירופה מובנה אל תוך סגמנט הקומפקטיות או הטורר סטיישן, ומאחר וה-XJ החדשה איננה מועמדת ריאלית לעבור ניתוח פלסטי בישבן, ה-XF הסלונית והזולה יותר היא המכונית המתאימה ביותר למשימה.

היות וזו אינה קומפקטית רגילה, אלא יותר טורר, יגואר התאימה לה כותר משכנע: ספורטברייק. משמע, קחו פסק-זמן מהשגרה השוחקת, התקינו את מגלשי הסקי על הגג וצאו אל האלפים. לספורטברייק מבנה קצר זנב שמבוסס על גרסת הסדאן, אך הורדת כמה מ"מ מהחלק האחורי והעצמת הנפח מעניקה לה יכולת נשיאה מרשימה של עד 1,675 ל' בקיפול השורה השנייה. את אלה אגב ניתן לקפל בשלט-רחוק, בעוד נורות LED בוהקות מאירות את מסלולי הטעינה בדפנות תא המטען. תחתיו, ישנו תא אחסון מפוצל לשלושה מדפים, המאפסן גלגל חלופי וערכות תמיכה שונות לרכב במקרה חירום.

בחזיתה של הספורטברייק מנועי הדיזל המצוינים של יגואר, שאחד מהם נבחן פה לאחרונה. הבחירה היא בין יחידת ה-2.2 ל' או ה-3.0 ל', בשידוך לתיבות הילוכים אוטומטיות עם שמונה יחסי העברה. שינויים נוספים שנעשו בספורטברייק הם במתלים האחוריים (אוויר מתכווננים), כך שהמכונית תוכל להתמודד עם עומסים על הסרן בעת גרירת ציוד נלווה.

המתחרות הישירות של ה-XF תהיינה מרצדס E קלאס, ב.מ.וו סדרה 5 ואודי A6 – כולן במרכבי טורר. "המכונית החדשה תתן לנו גישה של כ-30 אחוזים נוספים לפלח הפרמיום", כך לדברי יגואר. הסטיישן הקודמת שיגואר ייצרה, ה-X טייפ, לא זכתה להכרה גדולה מחוץ לבריטניה, וכעת מקווים כי חיבת הקהל ל-XF תעשה את העבודה לקלה יותר. לישראל בכל אופן, לא תגיע הספורטברייק בשלב זה.

מבחן ליגואר XF דיזל

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully