וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפינטי E: חתיכה ידידותית לסביבה

מותג הפאר של ניסאן מרחיב אופקים וחושף לראשונה מכונית ספורט היברידית עם 400 כ"ס, שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות. חלון לעתיד מכוניות הספורט פרמיום

ישנה מחלוקת בארה"ב אם אינפיניטי היא מותג ספורט או מותג יוקרה. לא מסוג הדיונים שתשמעו בלקסוס, המתחרה הישירה שלה, מפני שלמעט מכונית העל LFA והדגם החדש LF-LC, חסר בלקסוס את החדות שקיימת בחטיבות הכוח שאינפינטי תוחבת בחזית מכוניותיה. הקרב העתידי לעומת זאת, יתרחש בזירה הירוקה, ואינפיניטי שולפת מהר מאוד מכונית ספורט המכונה זמנית אימרג' E, כדי שלא יגידו שאחרה את הרכבת.


הטכנולוגיה המשרתת את האינפיניטי אימרג' E, משלבת כמה מרכיבים מוכרים בתעשייה: מנוע שלושה צילינדרים בנזין שפועל כמגדיל טווח, סוללות ליתיום יון קומפקטיות וארבעה ממירים. העטיפה החיצונית מסתירה אורך של 4.4 מ' בתצורת רודסטר עם שני מושבים בתא הנוסעים, ומשקל קליל שיספק לה יכולת תחרותית, גם על המסלול.


שני המנועים החשמליים של האימרג' E נתמכים במנוע הבנזין המרכזי (תוצרת לוטוס בנפח 1.2 ל'). ביחד, הנתונים הללו מטיסים אותה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד. התפוקה המרבית שעומדת על 400 כ"ס שולחת את כל העוצמה לגלגלים מאחור, ומאפשרת לה גם להגיע ל-210 קמ"ש ב-30 שניות, לשחרר 55 גק"מ דו-תחמוצת פחמן, ולהסתובב ברחובות העיר ללא זיהום אוויר עד מרחק של כ-50 ק"מ בטרם הסוללות מתרוקנות. הטווח המקסימלי המשולב הוא 450 ק"מ.


העיצוב החיצוני של האימרג' E הוא הצצה לקווי המתאר הבאים של אינפיניטי - חלקם יוצגו במהלך 2012 ואחרים יהוו בסיס להמצאת כלי-רכב חדשים שיובילו לסדרת ה-G וה-FX החדשות בעוד שנה וחצי לערך. בניסאן בכל אופן, בעלת הבית, אומרים שינסו לנצל את הטכנולוגיה גם לגרסאות מיוחדות של ה-370Z, אולם זה עוד קצת רחוק.


עוד על אינפיניטי בוואלה! רכב

הצטרפו אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully