וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם מוכנים ליורשת פרארי אנזו?

פרארי תחשוף את האנזו החדשה במהלך השנה הקרובה בפני מספר מצומצם של לקוחות. נשיא פרארי לוקה די מונטזמולו:" כוח וחוויה של מכונית פורמולה 1 לכביש"

פרארי, יצרנית מכוניות העל, תחשוף את מחליפת האנזו לקראת סוף שנת 2012 בפני קבוצה נבחרת של לקוחות במסגרת אירוע ראווה פרטי, כך על פי הודעת היצרן האיטלקי. האנזו החדשה תהיה למכונית החזקה ביותר בתולדות פרארי ותעקוף אפילו את המלכה הנוכחית F12 ברלניטה (740 כ"ס) שזכתה לבכורה לפני פחות משבועיים.


בפרארי טרם החליטו מתי וכיצד המכונית תחנך רשמית, אולם ההערכות באיטליה מדווחות על תערוכת דטרויט בינואר 2013 בסמיכות אל סיום תערוכת פריס בסתיו. עוד אומרים בפרארי כי הדגם החדש לא יישא את שמו של מייסד החברה אנזו פרארי, מאחר והגרסה המקורית של האנזו הייתה במכסת ייצור מוגבלת.


לדברי פרארי, יורשת האנזו תהיה החזקה, המהירה, הקלה והמתקדמת ביותר שהמותג ייצר מאז ומעולם. "אנחנו רוצים להפתיע אנשים לא רק במחיר של המכונית, אלא גם בטכנולוגיה", כך אומר מונטזמולו. להזכירכם, הברלינטה F12, המכונית הכי חזקה של פרארי, מצוידת במנוע המפיק 740 כ"ס המאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות, ועלותה הבסיסית היא 300 אלף יורו. "ה-F12 מייצרת 740 כ"ס ומכוניות הפורמולה 1 שלנו מספקות בין 740 ל-750 כ"ס. אנחנו נציע תפוקה של מכונית F1 על הכביש הציבורי".


יורשת האנזו תיושם מתרכובות סיבי פחמן ומנוע V12 חדש (בפיתוח), אך בפרארי לא חושפים כמה יחידות תיוצרנה ממנה. זוהי הפעם השלישית מ-1995 שפרארי מגבשת מעין העתק של מכונית F1 לכביש הציבורי, אחרי שעשתה כך עם ה-F50 ולאחר מכן עם האנזו. האחרונה, נמכרה במספר מועט של עותקים (399) בין השנים 2002-2011. יש להניח שהמדיניות תמשך גם בפרארי החדשה, כולל ההגבלות והכללים הרגילים (בעלות על פרארי אחת או שתיים) כתנאי לרכישתה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully