וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיינות בשירות: לקסוס ומיני

לקסוס ומיני דורגו במצעד JD פאוור כשני המותגים המעניקים את שירות הלקוחות הטוב ביותר בתעשיית הרכב בארה"ב

אגפי השירות של לקסוס, מותג היוקרה של טויוטה, ומותג מיני מקבוצת ב.מ.וו, זכו לציונים הגבוהים ביותר בסקר JD פאוור 2012 שיצא לבדוק את טיב שירות הלקוחות של חברות הרכב כלפי הרוכשים.

לקסוס גרפה 861 נקודות מתוך 1,000 בקופה, ובלטה בשלושה היבטים מתוך חמישה: שירות ראשוני, מתקני תמיכה, ואיכות השירות. זוהי הזכייה הרביעית ברציפות של לקסוס בתואר זה, כשבנוסף לכך קיבלה מ-JD פאוור גם את תואר המכונית האמינה ביותר לשנת 2012. עבור מיני, זו הזכיה השנייה ברצף בתחום השירות.

השלימו את החמישייה המובילה קדילאק (852 נק'), יגואר (849 נק'), אקיורה של הונדה (838 נק') ופורשה עם 836 נק'. יתר התוצאות בצד החיובי הן של וולוו (811 נק'), לינקולן (817 נק'), ב.מ.וו (823 נק') ואינפיניטי עם 824 נק'. מבין מותגי היוקרה, לנד-רובר צברה את הציון הגרוע ביותר עם 796 נק'.

בקרב המותגים העממים, מיני הוכתרה לחברה עם השירות היעיל ביותר, עם 809 נק' מתוך 1,000. ב-JD ציינו לזכותה הישגים בכל הפרמטריים הנבחנים על ידי המכון, כולל "הצטיינות במסירת המכונית ללקוח". עוד היו איתה בפסגה ביואיק עם 805 נק', GMC עם שתי נקודות פחות מהאחרונה, שברולט צברה 801 נק' ויונדאי עם 791 נק'. מנגד, אכלסו את התחתית מותגי דודג', סוזוקי, סמארט, ג'יפ וסיון (חטיבת הספורט הצעירה בטויוטה).

הסקר של JD פאוור מתבסס על רישומים של לקוחות שנכנסו עם הרכב לשירות לאורך תקופה של שלוש שנים. שנת 2012 כפי שמסבירים ב-JD פאוור, הייתה טובה מהקודמת בתחום השירות, שכן מתוך 33 מותגים, חלה עלייה ב-28, וכן זינוק של 15 נק' בממוצע בכל האספקטים שנבדקו. מה דעתכם, יש לנו מה ללמוד מהם?

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully