וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפוארות של רנו וסיטרואן - לסין

סיטרואן שחררה שני טיזרים ראשונים לספינת הדגל DS9 שתמכר בשווקי המזרח הרחוק. תבוסס חלקית על רכב הראווה מטרופוליס. רנו רומזת על המתחרה שלה

תערוכת בייגי'ן שתפתח בחודש הבא תארח את רנו וסיטרואן שתחשופנה שני כלי-רכב סופר מפוארים המיועדים לחזק את תדמית המותג באיזור המזרחי של כדור הארץ. רנו תשווק מכונית בשם טאליסמן, שהפרטים עליה טרם נחשפו במלואם, בעוד סיטרואן תציג את היאכטה היוקרתית ביותר בקו הפרמיום דה-אס, תחת הכותר DS9.

משתי התמונות שנחשפו לאחרונה ב-PSA, אפשר ללמוד כי המכונית נשענת חזותית על המטרופוליס קונספט שהוצגה בתערוכת פריס לפני כמה שנים. החרטום הארוך אמנם עדיין דומה יותר לסיטרואן C5 הנוכחית, אולם מפאת שינוי הגישה בשיטת התכנון, יש להניח שהתוצר הסופי ימזג בין ה-DS5 למטרופוליס, עם סידור הושבה לחמישה ומרחבים ענקיים להשתרע בהם. על מערכות הנעה מוקדם לדבר כמובן.

בניגוד לשנים קודמות, סיטרואן, על אף הקמת חזית משותפת עם טכנולוגית ב.מ.וו והחייאת מותג ה-DS, עדיין לא מצליחה לייצר רווחים בפלחים המשמעותיים באירופה. דבר זה כאמור תקף גם לגבי רנו, ולכן שתי היצרניות משקיעות זמן וכסף לפתח את מוצרי החברה באזור סין, שוק שנחשב כיום לחממת הרכב הגדול ביותר בעולם.

הטאליסמן של רנו מבוססת על ה-SM7 של השותפה סאמסונג, והיא אף תיוצר במפעל הקוריאני ותימכר בלעדית בסין. מכונית זו חולקת מעט דמיון עם רנו לאטיטיוד, אולם היא גדולה ממנה שכן האחרונה פותחה על בסיס סאמסונג SM5.

מכירות רנו עלו ב-65 אחוזים בשנה האחרונה בסין, והסתכמו ב-24,754 כלי-רכב. הרכב הפופלארי ביותר של רנו הוא הקרוסאובר קולאוס. סיטרואן לעומתה התחזקה רק ב-2.6 אחוזים (בשל היצע קטן יותר) ומכירותיה צמחו ל-230,634 יחידות. פיג'ו, השותפה לקונצרן PSA, רשמה עלייה של 15.2 אחוזים ל-173,437 מכוניות חדשות שנמסרו.


עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully