וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני של אופל: ג'וניור

אופל תחשוף את מכונית המיני שלה בתערוכת פריס מצוידת במנוע 1.0 ל' פרי-פיתוח ג'נרל מוטורס ושותפתה הסינית SAIC. מאחרייך, פולקסווגן אפ

אופל שוקדת ממושכות על יחידות הנעה ממוזערות, אולם עד כה לא פרסמה מה מקור הטכנולוגיה ואיזה רכב יזכה לחנוך את המנועים הקומפקטיים. עתה עולה מדיווחים של כלי-התקשורת באירופה, כי מנוע ה-1.0 ל' יושתל בפעם הראשונה במכונית המיני החדשה, אופל ג'וניור - התשובה של המותג לפולקסווגן אפ! ותאומותיה מחטיבות סקודה וסיאט.

החברה האם ג'נרל מוטורס, בשיתוף SAIC הסינית, חתומות על פיתוח המנוע, שיביא הן שלושה צילינדרים צנומים וכן מנועי 1.4 ל' טורבו משופרים. כל המנועים חמושים בהזרקת דלק ובמגדש טורבו קטן, ויעמדו בתקן זיהום האוויר המחמיר של יורו 6. ההספקים אינם ידועים רשמית, אך הדלפות מתוך ג'נרל מוטורס רומזות על 110 ועד 130 כ"ס לכל היותר, בשידוך לתיבות ידניות ואוטומטיות ששה הילוכים. אופל אף הסגירה שהיא עובדת על תיבת הילוכים כפולת מצמד חדישה.

SAIC תרכיב את המנועים בסין עבור מותגי MG ורואוו שבבעלותה, בעוד אופל הפקידה את האחריות בחסות המפעלים בהונגריה. לדברי אופל, הטכנולוגיה תאפשר הפחתת תצרוכת הדלק בשיעור של עד 12 אחוזים, והגברת המומנט בגובה של 20 אחוזים ביחס למנועים הנוכחיים של החברה. "מנועים אלה יחליפו בהדרגה את יחידות ה-1.6 ל' (בנזין ודיזל) בכל ההיצע", כך אומר ראש אגף ההנדסה באופל, ג'ף לוקס. רשמים ראשונים על הג'וניור, ייחשפו לקראת הקיץ.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully