וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרטים על יונדאי סנטה-פה החדש

יונדאי חושפת עוד תמונות לסנטה פה החדש ומשחררת מידע אודות רמת האבזור וחבילות הבטיחות. בישראל, לקראת סוף השנה

אחרי שתי התמונות הבודדות שפרסמה יונדאי בדף הטוויטר שלה לסנטה-פה החדש, היא ממשיכה להפיץ פרטים משלימים לקראת בכורתו של הקרוסאובר המשפחתי בתערוכת הרכב האמריקנית בחודש אפריל.

כפי שצוין בעבר, מבוסס הסנטה-פה החדש על פילסופיית ה'פיסול זורם', אולם מובחן בקו מודרני בשם “Storm Edge". אם לשפוט על פי התמונות החדשות, הוא חולק דמיון עם כל סדרות ה-IX שהכרנו בישראל, אבל תפור בחזותו במיוחד לשוק האמריקני שהפך אותו לרב-מכר בשנים האחרונות. ממה שפורסם על הקוסמטיקה החיצונית, יונדאי מדגישה שימוש בנורות LED בשני הקצוות, וחישוקים נאים בקוטר 19 אינטש.

חשוב יותר לדעת כי בתא הנוסעים תמצאנה שבע כריות אוויר, כולל אחת לברכיים. מערך הבטיחות של הסנטה-פה בהחלט עלה מדרגה עם הדור השלישי, עם שימוש בבקרת סטייה מנתיב ((LDWS) ועוד תמיכה ממערכות בקרה ויציבות מתוחכמות לשמירה מפני התהפכות.

באגף הבידור, יונדאי מציינת את ממשק הבלו-לינק, שיוצע בפעם הראשונה בדגמי הפנאי. מערכת זו, בדומה למנגנונים של פורד, פועלת להקל על המשתמש בחיבור המכשורים שברשותו למוניטור בודד. בין התכונות בקרה קולית להפעלה של מגוון אמצעים, לרבות מסרוני טקסט, הפעלה של הרכב מרחוק ובקרת אקלים מפוצלת.

הסנטה-פה החדש יגיע לישראל לקראת תחילת 2013.

מבחן ליונדאי i40 החדשה

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully