וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A4 החדשה בישראל

קצת אחרי מתיחת הפנים מגיעה ארצה אודי A4 המחודשת במראה מלוטש, מנועים חסכוניים יותר ואיכות תא נוסעים משופרת. החל מ-228 אלף שקלים

חצי שנה אחרי חשיפתה, יבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס' מודיעה על התחלת שיווקה של המשפחתית הגדולה אודי A4 החדשה. המכונית מצוידת בשלושה מנועים, תיבות כפולות מצמד, תא נוסעים המקל על פעולות המשתמש, והתנהגות כביש חדה יותר, כך לדברי החברה.

הדגם המרכזי של ה-A4 חמוש במנוע 1.8 ל' טורבו עם 170 כ"ס במקום 160 כ"ס בגרסה היוצאת. זהו מנוע פחות מזיק לסביבה, וגמיש למדי בעל מומנט של 32.8 קג"מ מ-1,400 סל"ד, המאפשר הן ביצועים טובים (7.9 ש' ל-100 קמ"ש), והן תצרוכת דלק נמוכה של 17.8 ק"מ לליטר – שיפור של כ-20 אחוזים. מעליו יימכר מנוע ה-2.0 ל' טורבו המוכר משלל גרסאות המשפחה והקומפקטיות, עם הספק של 211 כ"ס. הגרסה הבסיסית ביותר תנפק, כמו בדגם הקיים, 120 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת הילוכים רובוטית עם שבעה יחסי העברה.

הדור השמיני של ה-A4 מיישר קו עם כל בנות המשפחה. בחזית ומאחור שובצו נורות LED רציפות, הפרופיל קרבי יותר, והגרמניה מתהדרת בחישוקי 17 אינטש (שבע זרועות) בעיצוב חדש וצמד יציאות מפלט בחיפוי כרום. יחד עם כך, יש לומר כי קרבתה לאודי A6, תאתגר גם את חדי העין בניסיון להפריד בין הדגמים.

בניגוד לעומס המתגים הרב שאפיין את מכוניות אודי לפני ארבע וחמש שנים, חל שינוי בשיטת ההתקנה וכיום הקבינה הרבה יותר נעימה למשתמש. בלב חלל התא מוצבת כאמור מערכת ה-MMI בדור שלוש פלוס, שבה הופחתו מתגי השימוש לארבעה במקום שמונה בדגם הקודם. השליטה ממנה מפקחת על בקרת האקלים המפוצלת, מערכת השמע, הטלפון הנייד והכניסות השונות. עוד ברשימת האבזור מושבים קדמיים מקוררים או מחוממים, וילון אחורי חשמלי ומפתח חכם. אופציה בערכת ההגנה האקטיבית היא בקרת שיוט אדפטיבית (מרחקי בלימה מפוקחים) ובקרת סטייה מנתיב.

מחיריה של ה-A4 יחלו ב-228 אלף שקלים לגרסת ה-120 כ"ס, ובתמורה ל-255 אלף שקלים תוכלו להצטייד בגרסת ה-170 כ"ס. הבכירה בהיצע לה 211 כ"ס תעלה בישראל 309 אלף שקלים. לדברי אלחנן יהב, מנהל חטיבת אודי בישראל, הגרסה החדשה עומדת בסטנדרטים שקבעה הסדרה לאורך השנים: "מייצגת נאמנה את תפיסת המותג".

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully