וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה תייבא דגמים אמריקניים

עם הסרת מגבלות התקינה, יוניון מוטורס תחל לשווק שלושה דגמי טויוטה שנמכרו עד כה רק בארה"ב: היילנדר, סיינה והקאמרי ההיברידית והחדשה

לאחר שהוסדר נושא התקינה האמריקנית, המאפשר ייבוא רכב ארצה שלא רק רק בתקן אירופאי או ממדינות נפט"א, מודיעה יבואנית טויטה לישראל יוניון מוטורס, כי היא נערכת להשיק בישראל שלושה כלי-רכב המיוצרים בארה"ב בחסות החברה היפנית: טויוטה היילנדר, המיניוואן סיינה, וכן הגרסה ההיברידית של טויוטה קאמרי לצד הדגם החדש. שלוש המכוניות תיחשפנה לראשונה בתערוכת הרכב אוטומוטר בגני התערוכה בשבוע הבא.

ההילנדר הוא רכב כביש-שטח גדול בעל שבעה מושבים, וחולק את הפלטפורמה שלו עם לקסוס RX. הוא מצויד במנוע בנזין בנפח 3.5 ל' בעל תפוקה של 270 כ"ס (34.7 קג"מ) ומשודך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית. צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני היצרן עומדת על 9.3 ק"מ לליטר. בין השאר, להיילנדר גם ציונים גבוהים מאוד במבחני הבטיחות הנערכים בארה"ב. הקאמרי החדשה, בעלת עיצוב מעודכן, ותא נוסעים ברמת גימור גבוהה יותר, תגיע לישראל עם מנוע 2.5 ל' והספק של 178 כ"ס.


בפעימה השנייה, במהלך 2013, יוניון מוטורס תחל למכור בישראל גם את הגרסה ההיברידית של הקאמרי (שיחידות בודדות שלה זלגו ארצה). לזו מנוע כלאיים בנפח 2.5 ל' (ארבעה צילינדרים) המחלץ 200 כ"ס עם תיבת ששה הילוכים אוטומטית. כמו כל דגמי ההיבריד של טויוטה, למערכת סיוע ממנוע חשמלי, וצריכת דלק ממוצעת של כ-16 ק"מ לליטר.

בקרב מובילי הנוסעים, גם הסיינה מיניוואן יעשה את דרכו לאולם המכירות. מדובר באחד מכלי-הרכב המרווחים בקטגורית המיניוואנים המשפחתיים המבוסס על קאמרי, כשלזה סידור הושבה לשמונה אנשים, בסיס גלגלים של שלושה מטרים, אורך של חמישה מטרים, ורוחב של כמעט שני מטרים. בחזיתו שוכן מנוע בנזין 3.5 ל' (266 כ"ס) בשידוך לתיבת הילוכים עם ששה יחסי העברה. עלויות תפורסמנה בהמשך השנה.

לדברי רן דנאי, מנכ"ל טויוטה בישראל, מכוניות אלה תחזקנה את ההיצע הגדול של המותג בישראל, במהלך השנתיים הקרובות: "פתיחת הייבוא מארה"ב הרחיבה את היצע דגמי טויוטה שבאפשרותנו להציע ללקוחותינו. אנו שמחים להמשיך ולהרחיב את המגוון עם דגמים חדשים עליהם כבר הודענו (אייגו, יאריס היברידית ו- GT86), וכעת גם עם דגמים אשר לראשונה יגיעו בייבוא סדיר מארה"ב עוד השנה. המהלך הנוכחי הינו אסטרטגי עבורנו ואנו פועלים במלוא המרץ כבר למעלה משנה בהכנת התשתית השיווקית, תפעולית ושירותית לקליטת הרכבים האמריקאים, על מנת שנוכל לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר על פי הסטנדרטיים הבינלאומיים של טויוטה".

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully