וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט חשפה את האימפלה החדשה

המשפחתית הגדולה של שברולט נחשפת מספר ימים לפני תערוכת ניו-יורק. בקנה: מנועי 2.4 ל', 2.5 ל', ו-3.6 ל' בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית

שברולט הציגה בארה"ב את הדור העשירי (1958) של מכונית הסדאן הגדולה אימפלה. עם גרסה מודרנית זו, מקווים בשברולט להתחזק בקבוצת המשפחתיות לצידה של הקרוז הגלובאלית, ולרמוז בין השאר על שפת העיצוב הבאה של המותג בשלוש השנים הקרובות (כפי שיושמה בזוג מכוניות הספורט קונספט בדטרויט). בכורה רשמית תיערך כאמור בעוד כמה ימים במסגרת תערוכת ניו-יורק.

האימפלה החדשה מתהדרת במידות גדולות מאוד, ולמעשה תשובץ מעל המאליבו כגרסת פרמיום מפוארת, על בסיס פלטפורמת קדליאק XTS החדשה. אורכה עובר חמישה מטרים, הרוחב 1.84 מ' ובסיס הגלגלים שלה הוא 2.83 מ'. תא המטען מכיל נפח של 534 ל' ומשקלה הכללי עומד על 1.7 טון. עיצובה החיצוני, יש לציין, מושפע באופן ברור מהתוצרת הגרמנית, בייחוד בחלקה האחורי והשילוב של בתי התאורה.

בקו המנועים תציע שברולט לבחירה שלוש יחידות הנעה אטמוספריות: 2.4 ל' (182 כ"ס) לה צריכת דלק של 15 ק"מ לליטר במשולב, מעליה גרסת ה-2.5 ל' המנפקת 195 כ"ס, ובקצה העליון הגרסה הבכירה עם 303 כ"ס ממנוע בנפח 3.6 ל', כאשר זו תחזיר בממוצע כ-9 ק"מ לליטר. השידוך הוא לתיבת ששה הילוכים אוטומטית רגילה.

על רקע המסגרת הקוסמטית החדשה, הכוללת נורות LED בשני הקצוות, חישוקי 20 אינטש ומראה קרבי, שברולט תכננה מהיסוד את כל תא הנוסעים וייצרה את שלד ה"קוקפיט הכפול". לדבריה, זו הפרדה בין הנוסע לנהג המעניקה שליטה אישית, נתמכת בהנדסת אנוש משופרת, וחיפויים באיכות גבוהה על הקונסולה ובתיחום הדלתות לחידוד האווירה המפוארת. מול הנהג לוח מחוונים חדש, ובמרכז – צג בגודל 4.2 אינטש. על המושבים אומרים בשברולט: "אין הבדל אם הנסיעה ל-800 ק"מ או לחמש דקות - הנוסעים יצאו מהרכב באותה תחושת רעננות".

עוד דגשים באימפלה הם בהיבט הבטיחות. במעטפת ההגנה האקטיבית בקרת שיוט אדפטיבית (נעזרת ברדאר להאט את המכונית), התרעה על מרחקי בלימה קצרים, בקרת סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים וחיישנים המחוברים למצלמה מרכזית (סיוע בחניה). היושבים מוגנים על ידי עשר כריות אוויר כסטנדרט.

הדור השמיני של שברולט אימפלה (פלטפורמת מונטה-קרלו), נמכר בישראל בתחילת שנות ה-2000, אבל עם החלפת הדגם בארה"ב ב-2006 הופסק הייבוא. האימפלה החדשה תצא לאור רק בתחילת 2013 בארה"ב ובעולם. מיבואנית שברולט לישראל, UMI, נמסר לוואלה! רכב כי בודקים את חזרתה של האימפלה לישראל.

שברולט אימפלה 2013. אתר יצרן
שברולט אימפלה 2013/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully