וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומוטור 2012 יצאה לדרך

תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור נפתחה הבוקר עם תנועה ערה של מבקרים, שרובם כאמור מיהרו לאטרקציה של פרארי ומזרטי ודוכני המזון

היום (ראשון) הושקה רשמית תערוכת הרכב הישראלית אוטמוטור 2012. זוהי השנה ה-24 שבה מאורגנת התערוכה, וכמו בכל שנתיים, מדובר באחד האירועים הגדולים ביותר בישראל, קל וחומר בענף הרכב. השנה, צופים המארגנים לשמור על רמת עניין גבוהה על ידי שורה של מותגים חדשים, ביניהם כאמור פרארי ומזרטי של היבואנית 'אוטו איטליה'.

במסגרת מסיבת העיתונאים, ציין המפיק דורון גילר כי רמת ההשקעה של חלק מהיבואנים בדוכנים הייתה בסטנדרט טכנולוגי גבוה, והדגיש את חשיבות היערכות המציגים בשלבים מוקדמים: "הנציגים יצרו איתי קשר כמה פעמים, בצורה מאוד עקבית. ולמרות חסרונן של כמה יצרניות, היום אתם תוכלו לראות במות גדולות מאוד במתחם". משם המשיך גילר לחלוק כבוד לכל אחד מראשי החטיבות בישראל שהגיעו לתערוכה עם מנעד רחב של מוצרים: פולקסווגן, קיה, מותגי פיאט, לקסוס, פיג'ו-סיטרואן ועוד, למעט כאמור אותן אלה שנעדרות מסיבותיהן.

עוד מציין גילר, כי זו השנה האחרונה שבה נערכת תערוכת הרכב הישראלית בחג הפסח: "מצאנו שהשילוב הזה בין חול המועד פסח לתערוכת רכב, אינו אידיאלי כפי שהיה בכל שנותיה מאז הקמתה". הפעם הבאה לדבריו תתרחש ביולי 2013, כלומר קצת פחות משנה וחצי, וכך יהיה הנוהג משם והלאה.

במסגרת התערוכה, מוצגת מחווה מרגשת לעיתונאי הרכב טל שביט ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים לפני כשנה, ובחודש הקודם ציינו את יום השנה למותו. במספר אולמות פזורות תמונותיו מתוך תיעוד מבחני דרכים שערך לאורך עשרות שנים, כך שהמבקרים מגישים שדמותו של שביט מלווה אותם בין הדוכנים, כמי שהיה מדור מייסד של תרבות ועתונאות הרכב בישראל.


מהתרשמות ראשונית, התערוכה אינה גדולה בהיקפה, וחלק גדול מהמכוניות, כפי שציין גילר, משקפות את שוק הרכב הישראלי. מהרגע הראשון, נדמה שכל מי שחוצה את קו השער מייד מתפנה לקבלת הכוונה לאולם פרארי ומזרטי, והיתר נעים בין האולם המרכזי (1) לאטרקציות ואירועי המכירות ומתקני המזון. מכל מקום, דיווח מקיף וסיכום על התערוכה, ועוד הרבה תמונות, יפורסמו כאן בוואלה! רכב בעוד כמה ימים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אוטומוטור 2012. ניר בן טובים
כל מילה שניה "פרארי"/ניר בן טובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully