וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן DS4 בישראל

מכונית הפרמיום הקומפקטית הגיעה לישראל עם מנוע 1.6 ל' טורבו המספק 163 כ"ס בשידוך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית. החל מ-158 אלף שקלים

יבואנית סיטרואן לישראל דוד לובינסקי מודיעה על התחלת שיווקה של ה-DS4 החדשה. בשלב ראשון תימכר הקומפקטיות המפוארת עם מנוע בנזין אחד, ולאחר מכן תצטרף אליה גרסה מחוזקת עם 200 כ"ס. בהיצע המפרטים הקוסמטי תהיינה שלוש רמות גימור עמוסות למדיי, מובדלות לפי מחיר.

סיטרואן DS4 היא המכונית השנייה בקו דגמי הפרמיום של מותג דה-אס החדש, אחרי ה-DS3 הקטנה, כשמעליה ה-DS5. היא הושקה לפני קרוב לשנתיים, ויותר משנה אחרי שנהגנו בה לראשונה באירופה, היא מגיעה ארצה לחזק את אחותה הקטנה. מידותיה מספיקות למשפחה ממוצעת, שכן היא מתבססת על פלטפורמת ה-C4; אורכה 4.27 מ', רוחבה 1.81 מ' ובסיס הגלגלים 2.61 מ'. את נפח תא המטען ניתן להרחיב מ-371 ל' ועד 1,000 ל' במצב קיפול השורה השנייה.

מבחינה טכנולוגית, משלבת ה-DS4 מנוע בנזין THP טורבו מוכר מסדרות המשפחה. לזה נפח של 1.6 ל' ותפוקה מרבית של 163 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך קצת פחות מ-9 שניות, ותצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 13 ק"מ לליטר. בפעימה השנייה, דוד לובינסקי תחל למכור מנוע חזק יותר לו הספק של 200 כ"ס.

ל-DS4 תשודכנה שלוש חבילות גימור: 'שיק', 'סו-שיק', ו'ספורט שיק'. כסטנדרט, כולן כוללות בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מחשב דרך, תא כפפות מקורר, חישוקי סגסוגת, ומערכת שמע עם ששה רמקולים ושליטה מגלגל ההגה. דגמים בכירים יותר מוסיפים מושבים עם עיסוי לגב, ריפודי עור (ספורט שיק), חיישני גשם, תאורה וקרבה, כניסות למכשירים אלקטרוניים ועוד.

מחירה של ה-DS4 בישראל יחל ב-159 אלף שקלים לגרסת הבסיס, כ-175 אלף שקלים לרמת הידור גבוהה, ו-195 אלף שקלים למפוארת בהיצע. המכונית מוצגת בימים אלה בתערוכת אוטומוטור.

נהיגה ראשונה בסיטרואן DS4

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully