וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמלית המפוארת של אינפיניטי

אינפיניטי הציגה בניו-יורק מכונית סלון חשמלית ומפוארת מבוססת על טכנולוגית ניסאן ליף, שנטענת גם בצורה אלחוטית. עוד שנתיים על הכביש

חטיבת איפניטי מפתחת שורה של רעיונות אקולוגיים בשנים האחרונות כדי לרצות את קבריניטי הענף וארגוני הסביבה. כמי שבנתה את הרפטואר שלה על מכוניות ספורט-פרמיום חמושות במנועים ענקיים ומטנפים, היא מנסה כעת להדמות לחברה האם ניסאן ולברוא מכונית חשמלית נקייה שתהיה לפחות בחלקה (העיצובי), מתוצרת עצמית. התוצאה: אינפיניטי LE קונספט.

ה-LE קונספט היא המשך (לא ישיר) של גרסת הראווה אינפיניטי E-אימרג' שהופיעה לאחרונה בתערוכת ז'נבה. את העיצוב החיצוני אתם יכולים לקחת בערבון מוגבל, שכן סביר שגרסת הייצור שתגיע בשנת 2014 תלבש הופעה הרבה יותר סולידית בקבוצת הסדאן היוקרתית.

מאחר והיא מבוססת על ניסאן ליף, ה-LE קונספט משתמשת במנוע חשמלי חזיתי בעל הספק משודרג של כ-135 כ"ס וכ-33 קג"מ. לדברי החברה, זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 10 שניות, והטווח המרבי על הסוללות עומד על 160 ק"מ לכל היותר. עוד זוקפים לזכותה ביצועים גבוהים ללא פשרות כואבות בסוגית מרחק הנסיעה המקסימלי, אך זאת כאמור עוד בגדר סימן שאלה בתנאים גאוגרפיים שונים שמצריכים הפעלת מכשור אלקטרוני רב, לרבות מערכת המיזוג. זמן הטעינה, יארך כ-5 שעות משקע ביתי, או מעמדת טעינה אלחוטית שתותאם לה במיוחד.

באינפיניטי מציינים ששטח הסוללות שהוקצה לאחסונן בחלק האחורי, יהיה קטן יותר במכונית הסדרתית, כך שנפח תא המטען לא יפגע משמעותית, וכך גם תשמר יכולת ניהוג גבוהה ומשביעת רצון (חלוקת משקל על הנעה קדמית). בתא הנוסעים, חמישה מושבים, ואיזור מערכת הבידור יישלף בחלקו מדגמי המותג הבאים.

לקראת 2013, ניסאן תשלח את האינפיניטי LE לייצור, כאשר 85 אחוזים מהתמונה הכללית שהוצגה בתערוכת ניו-יורק, תעבור ישירות לפס ההרכבה. מחירה צפוי להיות בגזרת ה-42 אלף דולרים במעמד הבכורה.


עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully