וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש כמו באופל אינסיגינה OPC

המשפחתית הגדולה של אופל מצרפת את מהדורת ה-SRI וליין ה-OPC הספורטיבי ומנקר העיניים. המחירים, החל מ-199 אלף שקלים

יבואנית אופל לישראל קבוצת שלמה, תציע לבחירה עוד שתי גרסאות חדשות בקו דגמי אופל אינסגיניה: SRI, ו-OPC. מדובר בחבילות ייחודיות לשדרוג המראה החיצוני והפנימי, עבור מי שהדגמים הנוכחיים אינם מספיק קרביים עבורו. כיום, מוכרת אופל שלוש גרסאות שונות של המשפחתית הגדולה שלה בישראל: טורר (סטיישן), ארבע וחמש דלתות, לצד גרסת הקיצון OPC לה 325 כ"ס.

רמת הגימור SRI ב-199 אלף שקלים, מצוידת במרכב מעט נמוך יותר, הגה בעל תגבור משתנה (סרווטרוניק), חישוקי 18 אינטש, מושבים ספורטיבים בעלי שמונה מצבים חשמליים, ועוד כמה תוספות לבידול הדגמים. מי שרוצה להתחזות לבעליה של ה-OPC היקרה והחזקה, יוכל בעלות של 209 אלף שקלים לרכוש את ערכת ה-OPC ליין (חטיבת הספורט של המותג הגרמני).

בדומה לקיטים המחקים את חזותן של המכוניות השריריות בהיצע, גרסה זו מוסיפה על רמת הגימור SRI, גם חצאיות צד, ספוילירים, צמיגים על חישוקים ספורטיביים, הגה ספורט של OPC, דוושות אלומיניום מחורצות ויציאות מפלט מוגדלות. כל החבילות משודכות למנוע ה-2.0 ל' טורבו לו 220 כ"ס ותיבת ששה הילוכים אוטומטית.

"ההחלטה לשווק את האינסיגניה בשתי רמות גימור ספורטיביות חדשות, נבעה מההצלחה שנוחל דגם האינסגניה בתצורותיו השונות יחד עם העניין הרב שמעורר דגם ה- OPC בקרב חובבי רכבי הספורט בישראל". כך אסי שמלצר, מנכ"ל אופל בישראל.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully