וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון בהוזלה של 30 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן תמכור לתקופה מוגבלת את גרסת סיאט לאון 1.8 ל' טורבו, במחיר של 120 אלף שקלים

יבואנית מותג סיאט לישראל צ'מפיון מוטורס, יוצאת במבצע שיימשך ששה חודשים במסגרתו תוצע סיאט לאון טורבו 1.8 ל' במחיר של 120 אלף שקלים. ההוזלה נאמדת בכ-30 אלף שקלים לערך, כאשר היבואנית מדגישה כי זו ערוכה עם מלאי מספיק לכל התקופה המוצהרת. המבצע תקף לכל שורת הסוכנויות של סיאט ברחבי הארץ.

הלאון טורבו TSI חמושה במנוע 1.8 ל' בהספק של 160 כ"ס, מומנט של 25.3 קג"מ ב-1,500 סל"ד, ובשידוך לתיבה רובוטית DSG עם שבעה יחסי העברה. היא מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-8 שניות ומהירותה המרבית היא 213 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת נעה סביבות ה-11 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

חבילת האבזור הינה סטנדרטית לדגם, אולם אינה מחסירה פרטים משמעותיים. בין השאר מותקנים חישוקי מגנזיום נאים (צמיגי 205), ובקבינה בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בקרת שיוט, רדיו דיסק מקורי (כולל שליטה מגלגל ההגה) עם שמונה רמקולים, וכניסות AUX ו-USB. ערכת ההגנה עוטפת את היושבים עם שש כריות אוויר ובצד האקטיבי בקרת יציבות ובלימה.

לדברי גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בארץ, מטרת המבצע היא לחשוף את הקהל ליתרונותיה של הלאון בסגמנט המשפחתי: "במסגרת המבצע אנו נציע את הלאון המדוברת, במחיר הנמוך מרוב מחירי המשפחתיות המתחרות, עם אבזור עשיר יותר, ונפחי מנוע החזקים משמעותית מהמתחרות". במהלך השנה האחרונה, נמכרו כ-800 עותקים מדגמי הלאון.

חשוב לציין שהלאון הנוכחית שנמכרת בישראל מיוצרת משנת 2005, ובשנה הקרובה תציג סיאט מחליפה המשתמשת בפלטפורמה המודולארית החדשה של קונצרן פולקסווגן. לישראל בכל אופן היא לא תגיע לפני אמצע 2013, כך מוסרת היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully