וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע מסביב לעולם על אופנוע, הצעד הראשון

24.4.2012 / 15:25

מסע של 80,000 קילומטרים מסביב לעולם על אופנוע החל ביום שישי, כשדורון קדמיאל הפליג אל יוון. דיווח ראשון

"גם מסע של אלף מיילים מתחיל בצעד אחד", כך מזכירה האמרה החכמה וגם מסעו של דורון קדמיאל מסביב לעולם כפי שסיפרנו לכם בעבר, התחיל ביום שישי האחרון, ה-20 באפריל בקילומטרים הראשונים המפרידים בין ביתו שבמשמר הנגב לנמל חיפה, שם עלה אופנועו על אוניית משא לעבר יוון.

באותו יום שישי, פגשנו את דורון בשעה 8:00 בבוקר בדיוק בפתח מוסך "האלכסים" בתל-אביב, שם לקראת המסע עבר האופנוע סדרת בדיקות והכנות אשר הסתיימו ברגע המרגש בו הוחלפה לוחית הרישוי הצהובה שלנו, בלוחית לבנה המיועדת לנסיעה מחוץ לגבולות המדינה. גם יבואנית אופנועי ב.מ.וו נרתמה לסיוע במסע ותרמה לדורון חליפת רכיבה חדשה של ב.מ.וו.

ואז, כשעל אופנועו ציוד בסיסי נחוץ (ציוד רפואי ועזרה ראשונה, ציוד לינה ומטבח, ביגוד אישי ומסמכים), הודה דורון למשפחה שהוא משאיר מאחור ולחברים הרבים שהגיעו למקום כדי להיפרד ממנו לשנה וחצי הקרובות, עלה על אופנועו ופצח בנסיעה צפונה לחיפה, לא לפני שעצר לפרדה נוספת מחבריו למועדון האופנועים בסמוך למחלף הסינימה סיטי בגלילות.

דורון קדמיאל ביום היציאה למסע מסביב לעולם על אופנוע ב.מ.וו. קובי ליאני
החלפת לוחית הרישוי מישראלית צהובה ללבנה בינלאומית/קובי ליאני

קודם חומוס ואז נצא

"אתה לא מבין כמה כבד היה לי האופנוע אתמול בערב כשסיימתי להעמיס עליו את הציוד (כ-100 ק"ג נוספים. ק.ל) ורכבתי איתו לתדלוק בתחנת הדלק, אבל עכשיו אני מרגיש איתו בסדר גמור" הספיק דורון לשתף אותי. אולם ברכיבה לחיפה, לא נושא משקל האופנוע הוא שהטריד את דורון, אלא דווקא העובדה שהוא שכח את מטען הסלולארי שלו. "תמיד יש משהו קטן ששוכחים בסוף" הזכיר דורון בחיוך של ילד, אך את החוסר הקטן השלמנו מיד לאחר העצירה המסורתית של דורון בחומוס פרג' בחיפה. שם הוא נוהג לבקר בשנים האחרונות לפני ואחרי כל מסע אופנועים שערך בעולם.

אז עם חומוס אחרון בבטן (לשנה וחצי הקרובות, כי החומוס מחוץ לישראל גרוע, כפי שמסביר דורון) ועם מטען חדש לסלולארי בכיס, עבר דורון בשער 5 של נמל חיפה, העלה את אופנועו אל בטן האנייה ויצא לא ההפלגה לעבר יוון. משם ירכב צפונה לטורקיה ויפנה מזרחה.

בהזדמנו זו נאחל לדורון קדמיאל הצלחה ונזכיר לכם כי דיווחים אודות מסעו מסביב לעולם של דורון תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב.

מסע של שנה וחצי מסביב לעולם, על אופנוע

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

מצטרפים אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל

דורון קדמיאל ביום היציאה למסע מסביב לעולם על אופנוע ב.מ.וו. קובי ליאני
דורון בפרידה מחברי מועדון האופנועים הישראלי/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully