וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים חולמים פורשה, בחורות רוצות מיני

סקר שבוצע בארה"ב בקרב רוכשי רכב חדש, מצא כי גברים לא מוכנים לוותר על מכוניות ספורט מטנפות ומהנות, ואילו נשים מתחברות לצד הסביבתי. מפתיע?

מהרגלים קשה להפטר, במיוחד כשזה נוגע להעדפה על גלגלים. למרות זאת, יצרניות רכב מנסות לשכנע את הגברים שהעולם נגמל מנפט, הרכב הבא בחצר חייב להיות חשמלי, וקיצן של מכוניות הספורט הסטנדרטיות לא רחוק. אתר האינטרנט TrueCar.com ערך לפיכך משאל בקרב ציבור הנהגים והגולשים, וביקש לבדוק אם אכן מתקשה המין הגברי לקבל את השינויים הסביבתיים.

באופן לא מפתיע, גברים נמשכים למכוניות שרירים ספורטיביות, רכבי פנאי גבוהים, וטנדרים מגודלים זללני דלקים; הם לא מסוגלים להיפרד מנהמת מנועי ה-V8, ריח הבנזין המשכר, רעם המפלטים וכמובן שאם הפוזה היא חלק מהחבילה, מדובר בבונס רציני.

הנשים לעומתם, בחרו במכוניות ארבעה צילינדרים קומפקטיות וחסכוניות ופחות מזיקות לסביבה. "אין מה לעשות, גברים הולכים על רכב עם נוכחות על הכביש. טנדרים עדיין נותנים להם תחושה של קשיחות, אבל מכוניות אקזוטיות הן התרופה האידאלית עבורם למשבר גיל מבוגר. זה לא נדיר לפגוש פנסיונרים בפרארי", כך עורך האתר ג'סי טופראק, ל 'יו אס איי טודיי'.

מאגר המידע הקיף שמונה מיליון רכישות שבוצעו אשתקד - 60 אחוז מכלל מכירות רכב חדש בארה"ב. הסקר חשף חלוקה בין מותגים שהם אטרקטיביים בעיני המין הגברי, לבין אלו שצדים את עיני הנשים. כך למשל עלה כי החיפושית החדשה, דור שלישי (שנמכרת בארה"ב כמעט שנה), הצליחה למשוך מחצית מהגברים ב-2011, לעומת שליש בדור הקודם. ההסבר לכך נובע לדברי פולקסווגן משינוי תדמיתי שחוללו המתכננים בעיצוב המכונית, שלדברם מייצג כעת דמות פחות "רכה".

המותגים הדומיננטיים ביותר בקרב הגברים היו מזרטי, בנטלי, פורשה ופרארי. מיני של ב.מ.וו לעומת זאת, זכתה לדירוג הגבוה ביותר בקרב המין היפה, שם נרשמו כמעט 47 אחוזים. אחריה ברשימה ניסאן, קיה, הונדה ומיצובישי. מותג היוקרה היחיד שהסתנן לרשימת הנשים היה לקסוס מקבוצת טויוטה, אך המכונית הפופולארית ביותר הייתה וולוו S40, חביבת הפרברים, שגרפה 60 אחוז מקולותיהן.

פורשה 911, מכונת העלית משוטוטגרט, הייתה המבוקשת באוכלוסיית הגברים, וצברה 89 אחוזים. שני ברשימה היה GMC סיירה וסדרת הפורד F (טנדרים). שברולט קורבט ושברולט סילברדו, סגרו את החמישיה הראשונה.

לדברי מנתחת המידע באתר, קריסטן אנדרסון, נשים נוטות לבחור מכוניות לפי צרכיהן, ופחות נמשכות לחלומות על גלגלים: "הן פשוט מעדיפות רכב שימושי והגיוני. וזה בניגוד מוחלט לגברים שמשליכים כל פרמטר שקול שעומד לנגד עיניהם, וקונים מכוניות ספורט, טנדרים וקרוסאוברים, בין אם בגלל משברים או בגלל היותם אימפולסיביים".

ומה אתם הגולשים מעדיפים - מכונית ספורט עתירת שרירים או קומפקטית ירוקה שמחייכת לסביבה? ספרו לנו בדף הפייסבוק של וואלה! רכב


עוד חדשות בוואלה! רכב

כאן תמצאו את המכונית הבאה שלכם

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully