וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שני רכבי פנאי זולים בפולקסווגן

הקונצרן הגרמני יחשוף בקרוב עוד שני כלי-רכב קומפקטיים מוזלים לקבוצת הקרוסאוברים, שיבוססו חלקית על דגמי המיני. המחיר? כ-20 אלף יורו

בעקבות הביקוש הגובר בעולם לקרוסאוברים, ייצר קונצרן פולקסווגן לפחות עוד שני דגמי פנאי עממיים שימוצבו תחת הטיגואן, כך מדווח העתון הגרמני Handelsblatt המתפרסם בפרנקפורט. הודעה זו מחזקת את הדיווח האחרון שפורסם במדור כי גם בחטיבת סקודה בבעלות הקונצרן, יופיעו שני דגמי פנאי חדשים לצידו של היטי.

דובר פולקסווגן לא הסגיר לעתון הגרמני בדל של מידע אודות הדגמים, אבל סיפר כי הם מעוניינים להמשיך ולפתח קרוסאוברים כ"ספין-אוף" להיצע הקיים: "SUV הוא שוק מאוד מעניין ותחרותי. הפלטפורמות המודלאריות של פולקסווגן תאפשרנה הפקת כלי-רכב נוספים. יחד עם זאת, עוד טרם התקבלה החלטה רשמית מה אנו עתידים לחשוף".

בימים בהם שמרה על תקינות יחסי עבודה עם סוזוקי (הקשר התפוגג לאחרונה בשל חילוקי דעות), תכננה חטיבת הפרטיות של פולקסווגן לבסס קרוסאובר קומפקטי על בסיס פלטפורמת סוזוקי SX4, בשם רוקטון. תכניות אלה, כמו כל מערכת היחסים עם היצרנית היפנית עלו על שרטון, שעה שבימים אלה מפרקים את ההתקשרות בין הצדדים. כעת לדברי העתון, פולקסווגן תנצל את פלטפורמת פולקסווגן פולו כדי לייצר את הדגם.

בפולקסווגן כאמור לא מסתפקים רק במכונית על עקבים על בסיס סופר-מיני, אלא נערכים לסחוט מדגמי המיני - אפ, סקודה סיטיגו וסיאט מיי, רכב פנאי מוזל ושימושי, שמחירו ינוע בסביבות ה-20 אלף יורו (כ-100 אלף שקלים לפני מס). ראש חטיבת פולקסווגן בסלובקיה, שם נבנית האפ!, אמר לעתון כי הקונצרן ירחיב את שורות המיני לדגמים נוספים: זה בהחלט שטח שאנו חייבים לבחון אותו מקרוב אם החברה רוצה להגדיל את רווחיה".

נתוני מכירות קרוסאוברים באירופה מזנקים בכל רבעון, ובמהלך שנת 2011 נמסרו למעלה מ-200 אלף דגמים. עד שנת 2018 צופים באירופה כי מחזור המסירות השנתי יעמוד על חצי מיליון קרוסאוברים בשנה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully