וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה: אח גדול ליטי בדרך

סקודה תייצר שני קרוסאוברים לצד היטי המוצלח ותבסס לפחות אחד מהם על הטוארג, ואת השני על הפלטפורמה המודולארית של פולקסווגן. "יהיו שימושיים ועממיים"

הבעת האמון של סקודה ברכב הפנאי יטי תוליד לפחות עוד שני דגמים חדשים במשפחה, כך עולה מדברים שמסר המנהל הטכני של סקודה, אקהולדט שולץ, לכלי-התקשורת בבריטניה. לדבריו, פיתוח הפלטפורמות בפולקסווגן יסלול את הדרך להגדלת הצי והוא אף אינו שולל מיניוואן חדש שישען על הטוראן. "הכול בא בחשבון", הוא מוסיף.

סקודה תבנה את הקרוסאובר הבינוני על שלדת הקרוס-קופה (MQB) שהוצג לאחרונה בתערוכת ז'נבה. אחיו הבכור, ישאל את פלטפורמת הטוארג הוותיק כדי להציע לקהל רכב משפחתי מפואר יותר, עם יכולת שטח גבוהה מהשניים האחרים. דגם שלישי, עלול להופיע בדמותו של מיניוואן עם שבעה מושבים, וכאן אומר שולץ כי זה בעיקר מותנה בכוח המשיכה של העיצוב: "באופן אישי, אני מעדיף רכב פנאי. אבל הכול תלוי בדרישות של השוק".

סקודה בהחלט מצויה בנקודת זמן שבה היא יכולה להרשות לעצמה להתרחב ולהתרווח בנחת. המותג הצ'כי מתחזק כמעט כל רבעון בשנים האחרונות, כשבעתיד ממתינות האוקטביה ופביה החדשות, ותת הדגם המשפחתי החדש ראפיד. באשר לגרסאות חמות כמו סיטיגו VRS, מציין שולץ כי בינתיים פולקסווגן מסתפקת במהדורה המקורית של האפ! GT, לה 110 כ"ס ממנוע הטורבו שלושה צילינדרים.

לעת זו, סקודה עתידה לשווק את גרסת השבעה מושבים של היטי לפני סוף השנה הנוכחית. הצ'כים מדגישים שכל המחירים של הכלים החדשים יהיו עממים, שכן מערכת ההפצה במותג מתבססת על נתח מכירות גדול מעבר למערב אירופה, ובמיוחד במזרח העולם ברוסיה, הודו ואסיה הרחוקה.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully