וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: המיני של אופל תקרא ADAM

אופל זונחת את הכינוי הזמני ג'וניור למכונית המיני החדשה שלה, ומאמצת את הכותר אדם. ההוגים: "היא תהיה כיפית, שימושית וגזעית"

כמה חודשים לאחר שדיווחנו לראשונה על מכונית המיני החדשה של אופל, ג'וניור, יוצאת החטיבה הגרמנית בהודעה רשמית לקראת תערוכת פריס, ובה היא מפרסמת רשמית שהיא תכונה ADAM. באופל מבהירים שאין בכותר הקבוע רמיזה למייסד החברה, אדם אופל, גם לא לחגיגות לרגל 150 השנים של החברה שתערכנה בשנה הקרובה, וכן מוסיפים שהיא האופל הראשונה מזה שנים שהאות האחרונה שלה לא מסתיימת ב-A, כי אם ב-M.

באופל ממקדים אותה כמתחרה למכוניות כמו מיני קופר, סיטרואן DS3 ופיאט 500, כך שלא תהיה לה ממש גישה לפלח העממי. היא עוצבה על ידי דארן לוק, היא תבוסס על פלטפורמה משותפת של ג'נרל מוטורס עם בסיס גלגלים באורך של 3.7 מ' (ארוכה ב-15 ס"מ מסקודה סיטיגו, למשל) ובחזיתה ישכון מנוע בנפח 1.0 ל' או 1.4 ל' טורבו, בהספק שינוע בין 100 ל-120 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית. בשלב שני, אופל תכניס לשימוש גם מנועי דיזל ומנועי 1.6 ל' בכירים.

בקרב המותג, תשובץ אופל אדם תחת הקורסה והאסטרה, ולצד המוקה החדש (קרוסאובר קומפקטי) שצפוי להמכר בהמשך השנה. לדברי החברה, תג המחיר שלה לא יהיה נמוך בשל האופציות הרבות שתאפשרנה ללקוח לתפור חבילה לפי ראות עיניו. "בנינו מכונית שניתן לאבזר אותה במגוון רחב של מרכיבים. היא תשנה בצורה קיצונית את הדרך שבה אנשים רואים את אופל", כך אומר ראש החטיבה דאנקן אלדרד. בכורה למכונית תערך בתערוכת הרכב בפריס, שם נדע יותר פרטים אודותיה.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully