וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט חושפת את הטראקס

שברולט חושפת תמונה ראשונה לקרוסאובר הקומקפטי טראקס שיתחרה ב-140 מדינות על מקום מכובד בסגמנט הפנאי העממי. בכורה בפריס, בישראל בסוף 2013

חמש שנים מתחה שברולט את השקתו של הקרוסאובר טראקס, וגם אחרי הופעה קצרה באחד מסרטי הרובוטריקים, לא היה ברור מתי ובאיזה עיבוד יגיע לשלב ייצור. כעת, ארבעה חודשים לפני פתיחת תערוכת הרכב בפריס שם יארחו אותו בגרסתו הסופית, שברולט מפיצה תמונה ראשונה שלו להתרשמות גלובאלית.

הטראקס יציע סידור הושבה לחמישה אנשים, ומימדיו יהיו דומים למשל לאלה של אופל מוקה (בישראל בקיץ), אם כי סביר שהוא יהיה קצת גבוה ממנו. העיצוב מושפע רבות מסדרות ביואיק עם דגשים מרכב הפנאי החדש אנקור, וכן הלה-קרוס האחרונה. בשברולט טוענים שלמרות קרבתו הוויזואלית לחטיבת היוקרה, הוא יצליח לשמור על בידול מיתר דגמי הפנאי כגון אקווינוקס הנמכר בארה"ב.

שברולט טראקס. אתר יצרן
שברולט טראקס/אתר יצרן

שברולט תכוון את הדגם להתחרות בכל העולם (למעט בארה"ב כנראה) וביותר מ-140 מדינות. מסיבה זו, ייתכן כי צי המנועים שישרת אותו יכול שינוע בין יחידות טורבו קטנות נפח (1.4 ל') ועד מנועי 2.4 ל' ארבעה צילינדרים המותקנים במכוניות חדשות של המותג, כמו שברולט מאליבו.

מרי ברה, ראש מחלקת פיתוח מוצרים בשברולט, אומרת שהטראקס יציע שימושיות מעולה וצריכת דלק נמוכה: "הטראקס מחדיר אותנו לסגמנט ה-SUV הקומפקטי עם גמישות, ניידות אורבנית, חסכון בעלויות והתנהגות טובה על הכביש".

מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הטראקס יגיע לישראל ברבעון השלישי של שנת 2013, אולם טרם ידוע באיזה מפרט ומחיר.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully