וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פולו R: קטנה ורותחת

פולקסווגן חשף קונספט לגרסה ספורטיבית לסופר-מיני פולו בתערוכת המשופרות באוסטריה עם 220 כ"ס ובאחריות חטיבת הראלי. ייצור? ועוד איך

אם יש ברשותכם פולקסווגן גולף R או שירוקו R, אתם לא זקוקים להקדמות כדי להבין את משמעות האות המתנוססת לכם על הגריל. ובכל זאת, למי שלא מכיר נספר כי מעל מהדורות ה-GTI המסורתיות, פולקסווגן משתמשת ב-R כדי לסמן את המכוניות הקיצוניות ביותר בפלח העממי כשלהן כוח רב בחזית. ואם כבר בעממיות עסקינן, כעת הגיע תורה של הפולו לקבל טיפול מסור.

גרסת ה-R של הפולו עדיין מוגדרת כקונספט, וכמו רוב המכוניות המוצגות במסגרת הפסטיבל המוטורי באוסטריה בקרב חסידי משופרות, היא נכללת בשורה של מכוניות רעיוניות הרומזות על דגמים עתידיים (ע"ע איביזה קופרה). בהשוואה לפולו GTI לה 180 כ"ס למשל, הפולו R חזקה יותר מאחותה גולף GTI ב-10 כ"ס, ועומדת להיות הגרסה החזקה ביותר בהיסטוריה של הסדרה.

היא תחלץ ממנוע 2.0 ל' טורבו הספק של 220 כ"ס בשידוך לתיבה רובוטית (לא ברור מתי תהיה גרסה ידנית) עם תפעול מנופים מאחרי גלגל ההגה. על ביצועים רשמיים אין הדלפות בפולקסווגן אך אלה מסגירים כי בניגוד לאודי A1 קוואטרו עימה היא חולקת הרבה מרכיבים, הפולו R תתרגם את כל העוצמה שלה לכביש רק דרך הגלגלים הקדמיים. 220 כ"ס על הנעה קדמית? יהיה מעניין מול הקליאו ספורט.

בתמונות ניתן לראות את שיוכה לסבב ה-WRC, מאחר וחטיבת פולקסווגן מפעילה מכונית כזו במסגרת הרצה האומדת את כישוריה לאליפות הראלי העולמית. חיצונית אגב, אי אפשר לחתום על שום דבר שמופיע בתמונות למעט הלוגואים של המותג וכמה שינויים בפגושים הקדמיים והאחוריים. גרסת ייצור בכל אופן, עתידה להופיע לקראת סוף השנה.

*בסרטון מוצגת מכונית הראלי התחרותית.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully