וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל קורסה ידנית ב-78 אלף שקלים

הסופר מיני מצוידת במנוע 1.2 ל' המחלץ 85 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית עם חמישה הילוכים. תשווק בגרסת שלוש דלתות וברמת אבזור אחת

בדיוק בחודש שבו סוזוקי (מכשירי תנועה) הביאה לישראל את הסוויפט הידנית, מגיבה יבואנית אופל קבוצת שלמה, ומנחיתה בארץ את הקורסה הידנית במחיר דומה – 78 אלף שקלים. הקורסה החדשה תימכר בישראל במרכב שלוש דלתות בלבד, בשידוך למנוע בנזין קטן נפח ותפריט אבזור מכובד.

בחזיתה של הקורסה שוכן מנוע בנפח 1.2 ל' בעל תפוקה של 85 כ"ס ב-5,600 סל"ד, ו-11.7 קג"מ ב-4,000 סל"ד. בסיועה של תיבת חמישה הילוכים ידנית, תאיץ הקורסה ל-100 קמ"ש ב-13.6 שניות ועד מהירות מקסימלית של 172 קמ"ש. צריכת הדלק בגרסה זו תניב כ-22 קילומטר לליטר (יצרן) בנסיעה משולבת, בעוד בתחומי העיר תלגום הקורסה הידנית ליטר בנזין בכל 14.4 קילומטרים. פליטת דו תחמוצת הפחמן (CO2) היא 124 גק"מ (דרגת זיהום 3).

למרות חסרונן של שתי דלתות, משקלה של הקורסה הוא קצת מעל טון, ולרשותה תא מטען שימושי למדי אותו ניתן להרחיב עד 1,000 ליטר בקיפול השורה השנייה. בתא הנוסעים, מצורפת לגרסה החדשה של הסופר-מיני הגרמניה חבילת אבזור 'אסנטיה'. זו מורכבת מצמד חלונות חשמל, מראות מתכוננות חשמלית, מערכת שמע MP3, ארבע כריות אוויר עם אפשרות לניתוק הכרית בצד הנוסע, נעילה מרכזית ופגושים ומראות בצבע הרכב.

לדברי אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל, הקורסה הידנית תתברג היטב בין הדגמים הידניים שהגיעו לישראל: "הקורסה 3 דלתות מהווה לדעתנו מכונית עירונית אולטימטיבית, הן ברמת העיצוב, והן ברמת האבזור והנוחות. סגמנט הסופר-מיני מהווה היום סגמנט מרכזי בישראל, העונה על צרכיהם של לקוחות רבים".

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully