וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלות בדגמי פיאט

סמל"ת מפחיתה מחירי כל דגמי החברה בעשרות אחוזים. פיאט בראבו ידנית הופחתה ב-10 אלפים שקלים, כך גם פונטו אוטומטית, ופיאט פנדה החדשה ב-3,000 שקלים

יבואנית מותג פיאט לישראל קבוצת סמל"ת, חותכת מחירים לקראת מחצית השנה השנייה. במסגרת ההוזלות תוצענה כמעט כל מכוניות החברה בהוזלות מחירים דרמטיות שנעות בין חמשת אלפים לעשרת אלפים שקלים. לדברי היבואנית, בתחילת חודש יוני ייערך גם מבצע מכירות מיוחד שבו ניתן יהיה לרכוש מכוניות במחירים נמוכים בעוד עשרות אחוזים.

ההפחתה המשמעותית ביותר נרשמת בדגמי פיאט בראבו ופונטו. הקומפקטית המשפחתית לה מנוע 1.4 ל' תהנה מהוזלה של 10 אלפים שקלים בגרסתה הידנית (ששה הילוכים) אל מחיר של 99 אלף שקלים בלבד. גרסת הפונטו האוטומטית בנפח 1.4 ל' תופחת ל-90 אלף שקלים וזאת בהשוואה למחירה הקודם, שעמד על 100 אלף שקלים. מי שיבחר בתיבה ידנית בפונטו 1.2 ל', יוכל לרכוש את הדגם במחיר של 75 אלף שקלים (69 אלף שקלים בזמן המבצע).

בקטגורית קבוצת המיני, הופחת מחירה של פיאט 500 טווין-אייר 0.9 ל' טורבו מ-107 אלף שקלים ל-100 אלף שקלים (ועד 90 אלף שקלים לאורך שבוע המכירות). המכונית העממית ביותר בצי המכוניות, פיאט פנדה (הישנה) ירדה מ-67 ל-63 אלף שקלים, ואילו הפנדה החדשה עם תיבה ידנית תוצע במחיר של 67 אלף שקלים במקום 70 אלף שקלים (65 אלף שקלים במסגרת המבצע).

לדברי אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, המחירון משקף חשיבה צרכנית שתתן מענה לצרכים מגוונים של האוכלוסיה: "המחירון החדש נבנה בתמיכתו של היצרן ובשיתוף פעולה מלא עימו, מתוך רצון לחזק את אסטרטגיית המחירים של הקבוצה שמכוונת ללקוחות הפרטיים. פיאט מסוגלת להציע היום ללקוחותיה מגוון דגמים חסכוניים במחירים אטרקטיביים בכל סגמנט בו היא משתתפת".

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully