וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו לחלום עליה

מעצב מוכשר שהצליח לתרגם יצירות וירטואליות למכוניות סדרתיות פונה לאלפא-רומיאו עם עיצובו העתידני למכונית קופה. האם יש לה סיכוי להפוך מחלום למציאות?

מעט מידי מעצבים פרטיים בעולם יכולים לציין ברזומה שלהם שהצליחו לתרגם דגם ממוחשב לכבישים בהיעדר סיוע רציני מיצרן גדול. אבל אוגור שהין, הטורקי שמתגורר בהולנד, לא נתן לפרט השולי הזה לבאס אותו כשפעל בנחישות להעביר גרסה רעיונית של שברולט קורבט C6 לכבישים לפני כשלוש שנים ולזכות במחמאות מקיר לקיר. כעת, הוא רוצה לעשות את אותו הדבר עם האלפא רומיאו החדשה שלו, ה-12CGTS.

הרעיון היה ללקט מאפיינים מדגמים קלאסיים של אלפא-רומיאו מכל השנים מאז הווסדה, ולמזג הכול ברכב אחד שטרם נברא. לדבריו, מאחר ואין מכונית מודרנית ממנה שאב השראה, אפילו לא מהבררה או מהקומפטציונה 8C מסתבר, הוא לא יכל היה לבחור יחידת הנעה מתאימה ולפרסם נתונים רשמיים כמו נפח מנוע, ביצועים וכדומה. "זה מגיע בשלב האחרון. עם הקורבט היה קל משום שהיא הייתה כבר קיימת", הוא אומר.

אחד הדברים הבולטים באלפא של שהין היא הנוכחות שלה גם כשהיא נחה במקומה. ההולנדי טוען כי זו "נוסעת במהירות בעמידה" בשל גובהה והקווים החדים המתעגלים לחלק האחורי. בחזיתה עיצב כמיטב המסורת האיטלקית את השבכה הקלאסית של אלפא-רומיאו, וכדי לחזק את תכונותיה הספורטיביות תכנן את החלק הקדמי בשתי קומות נפרדות ומובדלות על ידי פגוש אגרסיבי נמוך, יחידות תאורה מושכות, וסיים בחלק האחורי עם מפלטים כפולים בכל צד.

בשלב זה, שהין והצוות שלו מתמקדים בחיפושים אחר משקיעים שיסכימו לרפד את חשבון הבנק שלהם כדי שיתאפשר לשלוף אותה ממסך המחשב ישירות לאספלט. לא ידוע באיזה סכום מדובר, אבל לאור הניסיון שצבר ישנו סיכוי טוב שנראה אותה מגיחה לתערוכות רכב בשנים הקרובות, תחת מהדורה מוגבלת של כמה יחידות בודדות כמובן.

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully