וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל מריבה בדרך לישראל

יבואנית אופל שוקלת לייבא ארצה את מוביל הנוסעים הקומפקטי עם מנוע בנזין ותיבה אוטומטית, במחיר של 120 עד 130 אלף שקלים

אופל ישראל ממשיכה להרחיב את צי המכוניות שברשותה, ומסתמן שתחנוך בעוד כמה חודשים בישראל גם את המריבה הקומפקטי, המיניוואן השימושי. במסגרת חידושים שנערכו לדגם ביצרן הגרמני, השיק המותג את המריבה בגרסה שקורצת לשוק הישראלי, כשלזו מנוע בנזין טורבו ותיבה אוטומטית רגילה.

אופל מריבה הופיעה לראשונה בשנת 2002 להשלים את קבוצת המיניוואנים ליד הזפירה. הדגם החדש, החל מ-2010 הוא המריבה B המיוצר בספרד, וזה מתהדר במידות גדולות ושימושיות עם סידורים גמישים בתצורת ההושבה (חמישה מושבים בלבד): האורך עומד על 4.28 מ', הרוחב 1.81 מ' ובסיס הגלגלים 2.64 מ'. העיצוב החיצוני שואב השראתו מדמי האסטרה החדשה, אופל איניסיגנה ואופל זפירה כאמור.

למריבה מגוון אמצעים להקל על כניסה ויציאה מחלל הפנים כפי שניתן להתרשם בתמונות. כשם שיושם בזפירה, למריבה טכנולגית ה-פלקס-דורס' (אולם במריבה דלתותיה האחוריות נפתחות הפוך), וכן ה'-פלקס-רייל' (שימוש חכם במושבים המעניק חלל אחסון מרבי במרכז המכונית).

המריבה מונעת על ידי מספר מנועים, ביניהם ה-1.7 ל' טורבו-דיזל הוותיק לו 110 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת של 16.3 ק"מ לליטר. הדגם שמעניין את השוק המקומי הוא זה המצויד במנוע 1.4 ל' טורבו עם 120 כ"ס ותיבה ששה הילוכים אוטומטית. זה מאיץ את המריבה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ומהירותה המרבית תגיע ל-185 קמ"ש. בגרסת הבנזין המריבה צורכת ליטר דלק בכל 14 ק"מ לערך, בנסיעה משולבת.

מיבואנית אופל לישראל קבוצת שלמ,ה נמסר כי במסגרת השקת דגם הבנזין האוטומטי בימים אלה באירופה, שוקלים כעת את יבואה של המריבה לישראל במחיר שינוע בין 120 ל-130 אלף שקלים לפני סוף השנה הנוכחית.

מבחן לאופל מריבה

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully