וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פיאט סדיצ'י והטנדרון קובו

סמל"ת משיקה בישראל את הטנדרון הקומפקטי קובו עם מנוע בנזין ותיבה ידנית במחיר של 80 אלף שקלים. פיאט סדיצ'י, המשפחתית הקומפקטית, החל מ-103 אלף שקלים עם תיבה ידנית

יבואנית פיאט לישראל סמל"ת חושפת השבוע שני דגמים חדשים לשוק הרכב הישראלי: הטנדרון קובו, והמשפחתית הקומפקטית סדיצ'י. שתי מכוניות אלה תחבורנה אל הפנדה החדשה שהושקה בארץ לפני כחודשיים לערך, והן תשווקנה בישראל במבחר רחב של אפשרויות. צריך לציין שפיאט חשפה לאחרונה משפחתית חדשה בסין, ויאג'יו, שעתידה בישראל אינו ידוע כרגע.

הסדיצ'י הקומפקטית היא תאומתה של סוזוקי SX4 (ומשם קווי הדמיון בעיצובה החיצוני, שתוכנן על ידי 'איטלדיזיין'). המכונית מיוצרת בהונגריה בפיתוח משותף במפעל היפני של סוזוקי, והיא נופלת למשבצת ה'מיני קרוסאוברים' הקומפקטיים בסגמנט העממי. תצורת המרכב היא חמש דלתות קונבציונלית ומידותיה כמעט זהות ליפנית (א-4.1 מ', ר-1.73 מ', ב.גלגלים -2.50 מ', ג-1.57 מ').

לסדיצ'י אופציה להנעה כפולה, אולם המקומית תצויד בהנעה קדמית. בחזיתה שוכן מנוע בנזין בנפח 1.6 ל' בעל תפוקה של 120 כ"ס ב-6,000 סל"ד (16.1 קג"מ ב-4,000 סל"ד) ובחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית (ארבעה הילוכים), או חמישה הילוכים ידנית. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות, ומהירותה המקסימלית עומדת על 175 קמ"ש. המנוע צורך בערים כ-12.5 ק"מ לליטר (יצרן).

הסדיצ'י תשווק בישראל במחיר התחלתי של 103 אלף שקלים לדגם הידני. עלותה של הגרסה האוטומטית עומדת על 114 אלף שקלים. רמות הגימור נחלקות לשתיים כאשר העמוסה והמאובזרת במפרט 'אימושן' מאמירה את מחירה של הסד'יצי ל-125 אלף שקלים.

אל ענף המסחריות הקומפקטיות נכנס בימים אלה הקובו הקטן המבוסס על הפיורינו. הקובו קצת יותר גדול מפיאט פנדה, אבל הוא קטן מפיאט גרנדה פונטו (סופר-מיני). תא המטען שלו במצב סטנדרטי מכיל 330 ל' של נפח, ועד 2,500 ליטר עם קיפול כל המושבים בחלל הפנים. הוא מדורג בפיאט כמעין גרסה משודרגת של הפיורינו, ומציע מלבד יכולת נשיאה מרשימה ושימושיות (דלתות הזזה בצדדיו), גם ניידות קלה בערים בשל מימדיו ( אורכו כ-4 מ').

ערכת האבזור של הקובו הקומפקטי כוללת מערכת שמע עם ששה רמקולים, מראות צד חשמליות, משענת יד מרכזית, מיזוג וארבע כריות אוויר. על ההנעתו מופקד מנוע 1.4 ל' בנזין המפיק 73 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית חמישה הילוכים. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-16 שניות ומהירותו המרבית 158 קמ"ש. בעיר יצרוך ליטר דלק בכל 14.3 ק"מ ומחוצה לה קרוב ל-17 ק"מ לליטר.

מחירו של הקובו בישראל יעמוד על 80 אלף שקלים, בעוד גרסתו הבכירה תעמוד על 86 אלף שקלים (מגנזים, דיבורית בלו-טות', חיבור USB ועוד).

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully