וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אופל אסטרה מתחדשת

אחרי הצגת מרכב הסדאן אופל מרעננת את כל קו הדגמים החל מהקומפקטית וכלה בטורר השימושית. בחזית, מנועי דיזל ובנזין חזקים וחסכוניים יותר

אופל אסטרה המשפחתית קיבלה מתיחת פנים שתסייע לה לתגבר את הדור הרביעי (2009) עד להחלפתו. למעשה, זהו עדכון רוחבי לכל הדגמים של המשפחתית הגרמניה עם מעט שינויים חיצוניים וצרור חידושים טכנולוגיים למנועים שלה, שיציעו תפוקה גבוהה יותר וחסכון בדלק, כולל מהדורת ה'אקו-פלקס' לה 99 גק"מ בלבד.

באופל מנצלים את הזנקת גרסת הסדאן כדי להציג בפעם הראשונה הופעה חיצונית מחודשת לדגם הכי חשוב שלה (שליש ממכירות החברה הן של האסטרה). במסגרת מתיחת הפנים מציינים במותג שורת עדכונים קוסמטיים בקדמת הרכב (בתי תאורה) והתקרבות של גרסאות שגרתיות (וויזואלית) לסדרות ה-GTC וה-OPC הספורטיביות, אם כי בהבדלים מובנים בתא הנוסעים ובחבילות החישוקים.

כפי שצויין בגרסת הסדאן, לאסטרה החדשה חטיבות כוח מגוונות, עם יותר משבע יחידות שנעות בין מנועים קטני נפח משפחתיים (1.4 ל') למנועי 1.7 ל' טורבו-דיזל בהספקים של 110ועד 140 כ"ס, וכן מנועי קצה בעלי תפוקה של 195 כ"ס (טורבו-כפול) ועד ל-280 כ"ס באסטרה OPC.

גם ברמת האבזור האסטרות מתחזקות משמעותית. מרכיבים רבים שמוצאם מהזפירה, איניסגינה ומריבה, יעשו דרכם למשפחתית העממית. בין היתר תהיה לה בקרת סטיה מנתיב, מצלמת ראייה לאחור, סיוע לחניה, בקרת שיוט אדפטיבית כולל בלימה אוטומטית במהירות שבין 50 ל-180 קמ"ש ועוד. אופציה נוספת היא לציידה במערכת המתלים 'פלקס דרייב' (תוספת תשלום). בתא הנוסעים יהיה קשה יותר להבחין בהבדלים, למעט בגרסאות בכירות.

לאחרונה הגיעה ארצה גרסת האופל אסטרה GTC, ואליה תחבור בהמשך השנה מכונית הסדאן ויתר בנות המשפחה שתגענה בתחילת 2013, כך מוסרת היבואנית לישראל 'שלמה' לוואלה! רכב.



עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully