וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזראטי משפחתית שולפת ציפורניים

חבל להסתפק במזראטי קווטרפורטה פשוטה, כשאפשר לחמש אותה בקיט של סדנת CDC המזניק את הספקה ל-572 כ"ס, ועוד עטופה בגוון אדום פרארי

למי שטרם שמע (או מתקשה להאמין) מזראטי משווקת מכוניות בישראל (דרך היבואנית אוטו-איטליה) מזה כמה חודשים. ההיצע המקומי מורכב משלוש מכוניות, ובין הדגמים עומדת מתחרת פורשה פנמרה, ה"משפחתית" היוקרתית מזראטי קווטרפורטה (הנגזרת מהמילה "ארבע דלתות"). הקווטרופורטה מצוידת במנוע 4.2 ל' או 4.7 ל' בהספקים שבין 400 ל-440 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסת ה-GTS הבכירה רק 5.1 שניות והמחיר, סביבות מיליון שקלים.

ובכן, מי שיכול לשחרר מהעו"ש הון בשווי דירה ממוצעת, יכול גם לבדוק איך אפשר לשפר את המזראטי שהוא קנה ולעשות אותה סופר נדירה. ואחת הסדנאות הטובות בעולם, CDC' פרפורמנס אינטרנשיונל', הוציאה לאחרונה קיט חדש ומלא הפתעות המשדרג את המשפחתית המפוארת ללא היכר.

המיזם מתחיל כמקובל במנוע. הסט מצרף ליחידה בחזית מגדשי טורבו כפולים עם מצנני ביניים מוגדלים, בסיועם הצליחה הסדנה להוציא ממנוע ה-4.7 ל' 570 כ"ס ו-57.9 קג"מ (50.7). משם המשיכו לטפל בצלילים שבוקעים ממערכת היניקה והפליטה, והתקינו בקרה פנימית המווסתת את העוצמה החיצונית - "רועש", "נוכח" או "עדין", אלה הן האופציות העומדות לרשות הנהג בנגיעת מתג ליד גלגל ההגה.

עוד כוח מקדימה, משמעו דרישה לעוד כוח בלימה. CDC הוסיפה לפיכך בלמים גדולים וחזקים יותר עם קליפרים שונים, להם 12 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור על דיסקים מחורצים. קוטר החישוקים הוא 22 אינטש ומערכת הבולמים מתכווננת כדי לטפל בסוגי האספלט והעומסים המשתנים.

רגע לפני שיוצאים איתה מהסדנה חייבים לתפור את הגוונים והשילוב עם תא הנוסעים. האדום – צבע שלרוב נהוג בקרב האחות פרארי, אולי אינו מתאים לטבע של מזראטי (שם מעדיפים לבן או כחול). כך או כך, האדום מתלבש עליה הפעם היטב נוכח הניגוד עם החישוקים, ולאור הריפודים האיכותיים בתא הנוסעים ודיפוני הקרבון, אפשר "לחיות" עם זה בשקט.

את המחיר המלא ויתר העלויות תאלצו לברר לבד, כי בכל מקרה אין אפשרות לשלוח את הקיט לארץ אלא חייבים לקפוץ לסדנה בגרמניה - עם הרכב, ולבצע את השינויים במקום. קטן עליכם.

עוד הרבה על מזארטי בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully