וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i30 החדשה תעלה 122 אלף שקל

18.6.2012 / 9:59

נחשף מחירה הרשמי של יונדאי i30 החדשה, המשפחתית הקומפקטית. הגרסה האוטומטית תעלה החל מ-122 אלף שקל וישנה גם גרסה ידנית ב-99 אלף שקל

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל חושפת באופן רשמי את מחירה של יונדאי i30 החדשה, עוד בטרם יחל שיווקה בישראל. המכונית המשפחתית הקומפקטית של יונדאי תוצע בישראל בשתי גרסאות, האחת עם תיבת הילוכים ידנית ומנוע 1.4 ליטר (99 אלף שקל) והשניה אוטומטית עם מנוע 1.6 ליטר וזו האחרונה תוצע בשתי רמות אבזור.

רמת ה-Inspire שתעלה 122 אלף שקל כולל תבין היתר, גג פנורמי, פנסי ערפל, Flex Steering 3 מצבי היגוי, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע של הרכב, מראות וידיות בצבע הרכב, אורות ליווי, דיפון לדלתות הרכב, משענת יד מרכזית, גג שמש פנורמי ועוד. רמת ה-Premium תעלה 125 אלף שקל ותכלול בנוסף גם ג'נטים מסגסוגת קלה, בקרת שיוט, גלגל הגה וידית הילוכים מצופה עור, דוושות אלומיניום, שקע הטענה בתא מטען ועוד.

יונדאי i30 החדשה בכל גרסאותיה מצוידת גם ב-7 כריות אוויר אשר זיכו אותה בציון המרבי במבדקי הריסוק של ארגון הבטיחות האירופי יורו NCAP, עם הציון הגבוה ביותר בהגנה על ילדים. ה-i30 החדשה הנה המכונית השביעית של יונדאי לזכות ב-5 כוכבי בטיחות.

בטוחה יותר, מזהמת פחות

גרסת ה-1.6 ליטר של ה-i30 החדשה תציע כאמור תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות, 135 כ"ס ב- 6,300 סל"ד, זמן האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 11 שניות, 14.9 ק"מ לליטר בממוצע (ע"פ נתוני יצרן, דרגת זיהום 4) ומפרט הבטיחות יכלול מערכות הגנה אלקטרוניות רבות. גרסת ה-1.4 ליטר הידנית תצויד גם במערכת כיבוי המנוע בזמן עמידה לחיסכון בדלק (17.8 ק"מ לליטר בממוצע ע"פ נתוני היצרן) וזו מקבלת ציון ירוק ברמה 3 בזכות פליטת 130 גק"מ CO2 בלבד.

ה-i30 החדשה נכנסת לנעליה הגדולות של המכונית היוצאת וזאת משום שהאחרונה נמכרה בישראל ב-37,000 עותקים. אולם, בכלמוביל היבואנית שומרים על אופטימיות. דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין: ה-i30 היה הדגם הראשון ממשפחת ה-i שהושק בישראל ומתחרה בסגמנט הגדול והחשוב בשוק הישראלי. החלטנו לפרסם את מחיר ומפרט האבזור של ה- i30 החדשה על מנת לעמוד בדרישה רבה של לקוחות שהתעניינו בדגם החדש ורצו להזמינו מבעוד מועד.

עוד על יונדאי בוואלה! רכב

נהיגה ראשונה ביונדאי i30

אל הקהילה המוטורית הגדולה בישראל כבר הצטרפתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully