וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי חושפת: אאוטלנדר היברידי

מציגה תמונה ראשונה לקראת בכורתו של רכב הכלאיים מיצובישי אאוטלנדר בתערוכת פריס. יהיה בעל טווח נסיעה של 800 קילומטרים

לפעמים מתקבל הרושם שמיצובישי קצת רדומה בכמה גזרות, אבל האגף האחראי על הנעה היברידית, חשמלית וידידותית לסביבה, ממשיך לקדם פרויקטים חשובים לסגמנט העממי. היצרנית היפנית חשפה היום (שני) תמונה ראשונה המציגה את מיצובישי אאוטלנדר החדש, רכב הפנאי, מצויד במערכת הנעה היבירידית בטכנולוגית שקע-תקע (פלאג-אין), כאשר שיווקו צפוי למהלך שנת 2013.

הדור השלישי של האאוטלנדר שנחשף בתערוכת ג'נבה, מבוסס על מיצובישי לנסר (פלטפורמת GS). הגרסה ההיברידית –P-HEV, צפויה להשתמש בשילוב מסורתי של מנוע בנזין ומנוע חשמלי בשידוך לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה. ההספקים הרשמיים וכל הטכנולוגיות המעורבות לא פורסמו בשלב זה, אך לדברי החברה ניתן יהיה לכסות עימו טווח מרבי של 800 קילומטרים, ולהגיע למרחק של לפחות 50 קילומטרים על הנעה חשמלית בלבד.

האאוטלנדר החדש יבוסס על עיצוב דגם ה-ASX הקומפקטי, ובמהדורותיו הרגילות יציע מנוע בנזין בנפח 2.0 ל' בעלי תפוקה של כ-160 כ"ס וכן מנועי טורבו-דיזל 2.2 ל'. החיבור יהיה לתיבות הילוכים אוטומטיות להן ששה יחסי העברה ואופציה לתיבת חמישה הילוכים ידנית. הפילסופיה מאחרי הדגם החדש היא "Solid – Safe – Simple" (סולידי, בטיחותי, פשוט). הדגם ההיברידי יחל להמכר ראשית ברוסיה ולאחר מכן ינדוד לאירופה במהלך 2013. מיבואנית מיצובישי לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי צפי ההגעה של אאוטלנדר החדש טרם נקבע.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully