וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו מתחדש

קיה סורנטו מתרענן לקראת אירוחו בתערוכת פריס, ומחדש את חזותו לפי קווי המתאר של הספורטז' המעוצב. עוד בתפריט - שיפור בניהוג ובאיכות הפנים

קיה חצי רומזת שהסורנטו המחודש הוא בעצם חדש. כלומר, לא בדיוק הוגדרה לו מתיחת פנים רשמית, אלא אירוע מקיף. לדברי קיה, רכב הפנאי (הקשוח לשעבר) נשען על פלטפורמה שפותחה מהיסוד, בסך הכול שלוש שנים אחרי הצגת הדור השני לסדרה. עוד עולה כי הוא יהיה קל מקודמו בכמה עשרות קילוגרמים, וישקף שדרוגים משמעותיים בתכונות הנהיגה ויכולת השיכוך של מערכת המתלים.

התוצאה, אחרי הטיפול הדרום קוריאני והנגיעות של פיטר שרייר, מעצב הבית, הוא סורנטו שמשווה את הופעתו החיצונית לקיה ספורטז. החלק הקדמי מכיל את יחידות התאורה המלוכסנות ומובן שעל נורות LED אי אפשר לפסוח כיום. מנגד, נראה כי דווקא הפגוש התחתון מלפנים נלקח מקיה פיקנטו החדשה (בתי ערפל מורחקים לכוון הדפנות), והחישוקים המודרניים שלו יגיעו בקוטר 19 אינטש.

תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה, אך גם שם מצהירה היצרנית על שורה של שינויים בחלל המציע סידור הושבה לשבעה אנשים. אלה ניכרים בקונסולה בעיצוב מעט שונה (צג מגע גדול בהיקף 7 אינטשים), שיפור באיכות החומרים, ובחלק מהדגמים בכפוף למחירי חבילות האבזור, תהיינה אופציות לשילוב מהודר למושבים, וכן גג-פנורמי עליון חלקי.

מחד, כלי-התקשורת בבריטניה מעריכים שבסיס המנועים יישאר כפי שהיה, כלומר מנוע CRDI טורבו-דיזל בנפח 2.2 ל' ויחידת בנזין 2.0 ל' GDI תומכת מקבוצת יונדאי, וכמו כן מנוע ששה צילינדרים עבור ארה"ב (3.5 ל'). נוסף על כך, מסתמן כי הסורנטו החדש יגיע ללא הבדלים בתיבת ההילוכים, אולם אותה טכנולוגיה תתורגם להתנהגות כביש בעלת משוב ברור יותר (היגוי חד מהקודם), ורמת נוחות משופרת.

מהיבואנית טלקאר נמסר לוואלה! רכב כי "דגם הקיה סורנטו שטלקאר מייבאת לישראל הוא מייצור קוריאני. בשלב ראשון דגם הסורנטו שקיבל מתיחת פנים הוא זה המיוצר בארה"ב, ומיועד למספר שווקים עולמיים שישראל אינה נמנית איתם. הגעת הסורנטו בעל מתיחת הפנים לישראל, אינה צפויה לפני הרבעון האחרון של השנה".

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

מבחן לקיה אופטימה החדשה

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully