וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 אלף דוחות ממצלמות המהירות החדשות

מתחילת מרץ ועד אמצע יוני חולקו 11,162 דוחות ממצלמות המהירות החדשות. 22 מצלמות פרושות כיום בכבישי ישראל

הטבעת האלקטרונית סביב צוואר הנהגים ממשיכה להתהדק. אגף התנועה פרסם היום נתונים חדשים על אודות פעילות מצלמות המהירות החדשות א-3. מתוך פרסומי משטרת התנועה, עולה כי מתחילת חודש מרץ, מועד הפעלתן, ועד ה-15 ביוני, הפיקו המצלמות האלקטרוניות 11,162 דוחות לנהגים שעברו את המהירות המותרת בחוק.

מפילוח הנותנים, מתברר כי 6,338 דוחות ניתנו בגין עבירות של נהיגה במהירות מופרזת, 4,021 בשל נהיגה במהירות מופרזת בצמתים, ו-803 דוחות בגין חציית צומת באור-אדום. בחודש מאי, דיווחה משטרת התנועה כי בין ה-28 באפריל ל-5 במאי, חלפו במצלמות רמזור 52,009 כלי-רכב מעל המהירות המותרת (91 קמ"ש), משמע עבירות של קמ"ש אחד מעל המותר, ולכאחוז מהם – 500 נהגים, נשלח דו"ח תנועה בגין מהירות מופרזת.

שלב נוסף במערך האלקטרוני נכנס השבוע לתוקפו, עת התקינה משטרת התנועה מספר מצלמות חדשות (בתרשים המצולם), ועל כן החלוקה מתפצלת כעת ל-16 מצלמות בצמתים, ו-6 מצלמות מהירות. מצלמת הרמזור המוצבת בעכו, פורקה בימים אלה על רקע עבודות המתבצעות במקום.

שנת 2012 נכנסת למחציתה השניה, אבל כבר כעת נערמים הקנסות והדוחות מפעילות חלקית בלבד של מצלמות המהירות החדשות. כפי שצוין בעבר, עד סוף שנת השנה הנוכחית תתייצבנה לצד משטרת התנועה כ-60 מצלמות מהירות, כאשר מתוכן רק 20 תופקדנה על אכיפת עבירות רמזור.

מצלמות המהירות החדשות. אתם מוכנים?

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully