וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מרצדס שוטינג ברייק AMG

מרצדס חשפה את מהדורת העל לגרסת ה-CLS שוטינג ברייק החדשה כשהיא מצוידת במנוע AMG בנפח 5.5 ל' בעל תפוקה של 525 כ"ס. מוכנים לשיגור?

פחות משבועיים אחרי שמרצדס חשפה את גרסת הסטיישן של ה-CLS - הלא היא 'שוטינג ברייק' (על שם העיצוב הכפוף), מגיעה עתה המכונית הבכירה ביותר בסדרה תחת חסותה של חטיבת AMG הספורטיבית שהסבה אותה למכונית סטיישן עם ביצועים דמיוניים.

בחזיתה השתילה AMG את המנוע המשותף לסדרות הבית, אבל תציע לאמיצים גרסה חזקה יותר בתוספת תשלום. הבסיס הוא נפח של 5.5 ל' כפול-מגדשי טורבו V8 המחלץ מהליבה הרועמת תפוקה של 525 כ"ס ו-71.3 קג"מ. תיבת השבעה הילוכים 'ספיד שיפט' תאיץ את הגלגלים מאחור ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 253 קמ"ש.

הדגם הקיצון של AMG יפיק 557 כ"ס תחת הסימול 'אדישן 1', ויגיע ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות. צריכת הדלק תעמוד על 6 ק"מ לליטר (בנסיעה רגועה). כיול המתלים כמקובל ב-AMG, מאפשר בחירה בין מספר מצבים סלקטיביים: ספורטיבי, נוחות וספורטיבי פלוס, וגם בתיבה שלושה מצבים הנחלקים בין ניהוג תוקפני, חסכוני או נייטרלי.

בהשוואה לשוטינג-ברייק הרגילה, לדגם ה-AMG עיטורים בלעדיים של החטיבה שהם חלק בלתי נפרד מהחבילה עליה משלם הלקוח. על הישבן מופיע הכיתוב "בי-טורבו V8", מאחור מותקן דפיוזר לצד המפלטים, מלפנים פגושים ספורטיביים וגדולים יותר, פתחי יניקה לקירור המנוע ולמי שחייב – רצפה אחורית משובצת בעץ בגוון דובדבן (שניתן יהיה לנקות את שאריות המצרכים המעוכים ללא השארת כתמים), ומסביב למושבים ריפודי עור ונאפה, גלגל הגה בציפוי עץ, מערכת שמע משודרגת ועוד.

כפי שנמסר לוואלה! רכב בחשיפת השוטינג ברייק, "היבואנית כלמוביל מעוניינת לספק לשוק הישראלי את כל דגמי מרצדס כולל רכבי קצה וספורט מסדנאות AMG. במקרה של ה-CLS שוטינג ברייק, כלמוביל בוחנת את הנושא ובהתאם לביקוש ומחירי היצרן תחליט לגבי הבאת הרכב לישראל."

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מרצדס CLS63 AMG שוטינג ברייק. אתר יצרן
מרצדס CLS63 AMG שוטינג ברייק/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully