וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין חדשה: בלי גג ועם 500 כ"ס

עם מנוע זהה לגרסת הקופה שסוחט מקרביו 510 כ"ס, אסטון מרטין ונטג' V12 רודסטר מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ועד 300 קמ"ש. מסמרת שיער

אסטון מרטין המתינה תקופה לא קצרה כדי לשחרר את גרסת הרודסטר הפתוחה של הונטג' האמתנית. יכול שזה קשור לתזמון החזרתה של הוונקויש במקום ה-DBS, אבל הונטג' V12 החדשה מצוידת באותן תכונות מסורתיות שלא תאכזבנה את חובבי המותג האמידים. העיצוב לעומת זאת, מנקודת מבט היסטורית לפחות, קצת מצועצע מידי עבורה.

מנוע ה-6.0 ל' V12 מוציא ממנה 510 כ"ס ו-57.9 קג"מ, כך שבאמת אין שינוי דרמטי לעומת הקופה. הביצועים להבדיל קצת נפגמים אחרי גזירת הגג, וכאן מספרים באסטון על האצה ל-100 קמ"ש "רק" ב-4.5 שניות לעומת 4.2 שניות, ומהירות מקסימלית של 190 מיילים לשעה (305 קמ"ש), דרך תיבת ששה הילוכים ידנית השולחת את העוצמה לגלגלים מאחור. בתא הנוסעים אגב מתג "ספורט" המווסת את עוצמת מערכת הפליטה (למי שמעדיף מוסיקה מנועית).

בהיבט החיצוני, דומה כי ישנן כמה בעיות וויזואליות שלא מתעכלות היטב. ראשית, לא ברור מדוע הזעיקו בחברה ערכת איפור שופעת בנגיעות שכונתיות על גופה המפוסל, משל רצו להפוך אותה למעין מכונית קרבית יפנית. החישוקים למשל אינם הולמים אותה (מבזים?) או את מורשת החברה, והוסיפו בחזית מכסה המנוע, בצידיה וגם בתא הנוסעים דיפונים בגוון קרבון; כן, לא מקרבון אמיתי אלא רק דמוי קרבון. לפחות את מראות הצד לקחו ישירות מהקופה שכן אלה באמת עשויות מסיבי פחם.

עדיין, ולמרות כל הקישוטים המיותרים, אסטון מרטין ונטג' רודסטר היא מכונת נהיגה עילאית בעלת יכולות שאפשר רק לחלום עליהן. ואם כבר חלומות, המחיר עבורה עומד על 150 אלף יורו שהם כ-705 אלף שקלים לפני מס. כעת כשהיורו נחלש, זו ההזדמנות שלכם לקפוץ עליה.

עוד הרבה על אסטון מרטין בוואלה! רכב
הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אסטון מרטין V12  ונטג' רודסטר. אתר יצרן
אסטון מרטין V12 ונטג' רודסטר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully