וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשמלית של בטר פלייס יוצאת לדרך

אבי בר-אלי

15.7.2012 / 12:13

לנהגים שישלמו מראש יוצע תעריף מוזל של 55 אגורות לק"מ למשך שלוש שנים. מחיר הרנו פלואנס, החל מ-121,200 שקל

חמש שנים לאחר שנוסדה בטר פלייס - מגיע חזון תשתית הרכב החשמלי של שי אגסי אל שלב המבחן הקמעוני. החברה תצא היום בקמפיין פרסומי ראשון אשר יציע לציבור הרחב את הרנו פלואנס החשמלית (Z.E) ויחשוף את עלויות השימוש ברכב ובתשתית הטעינה של החברה, שיתבססו על תשלום לק"מ נסיעה.


בטר פלייס תציע שני מסלולי תשלום: האחד, Pay as you go, מציע מחיר קבוע של 65 אגורות לק"מ במנגנון חיוב לפי צריכה - כאשר מינימום הנסועה החודשי שלו יתחייב הלקוח יהיה 1,000 ק"מ; המסלול השני מציע ללקוח לשלם מראש עבור הנסיעה החודשית - ומתמרץ זאת במחיר קבוע של 55 אגורות לק"מ (ללא רף מינימום).

השירות יוצע במכוניות פלואנס בהתקשרות לשלוש שנים. לאחר הנחת המיסוי הירוק, הפלואנסZ.E תוצע במחיר של 121,200 שקל ברמת גימור סטנדרטית ו-128,100 שקל ברמת גימור גבוהה.

עלויות אחזקה

בטר פלייס מתחייבת כי תעריף הנסיעה יישאר קבוע למשך שלוש שנות ההתקשרות מולה ללא תלות בעליית מחירי הדלק או החשמל. כמו כן, מציינת החברה כי הלקוח יוכל לסיים את ההתקשרות בכל עת, ללא הודעה מראש וללא קנסות.

בטר פלייס טוענת כי החבילה שתציע מגלמת חיסכון של עד 12 אלף שקל בשלוש שנות ההתקשרות לעומת אחזקה במכונית משפחתית רגילה. זאת, כך נטען, בשל הסרת התלות בתנודתיות מחירי הבנזין, חיסכון בעלויות הביטוח ובטיפולים שוטפים. באחרונה חושב כי הכדאיות הכלכלית במעבר למכונית חשמלית נמצאת בעיקר בקרב "משתמשים כבדים", הנוסעים למעלה מ-20 אלף ק"מ בשנה - כאשר כדאיות זו פוחתת ככל שמחיר הבנזין יורד, ולהיפך.

בנוסף, תציע בטר פלייס חבילת שירות הכוללת מוסכים בפריסה ארצית, מוקד שירות 24/7, עמדת טעינה ביתית, גישה חופשית וללא הגבלה לעמדות הטעינה הציבורית, החלפת סוללה ללא הגבלה, והתקנת מערכת ממוחשבת הכוללת: GPS, בקרת סוללה וטעינה וממשק מולטימדיה לשירות דרך (חילוץ והובלה).

עד כה מסרה בטר פלייס 244 מכוניות - בעיקר למובילי שוק ולעובדי החברה. החברה חתמה על הסכמי חכירה מול כ-90 חברות עסקיות וכן מול חמש חברות ליסינג. לצד חנות הדגל של בטר פלייס בגלילות, נמכרת הפלואנס גם באולמות התצוגה של חברת קרסו בירושלים וחיפה, ובקרוב גם בבאר שבע.

מבחן למכונית החשמלית של בטר-פלייס

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully