וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: ב.מ.וו גראן-קופה

מכונית הפאר דמוית הקופה של ב.מ.וו תשווק בישראל בגרסת 640 ו-650 עם היצע רחב של אפשרויות. המחירים החל מ-670 אלף שקלים

יבואנית ב.מ.וו לישראל קבוצת דלק מוטורס מודיעה על התחלת שיווקה של ב.מ.וו גראן-קופה החדשה. המכונית הוצגה לראשונה בגרסת ייצור במסגרת תערוכת ז'נבה במרס אחרי חשיפת הקונספט CS, כשלנגד עיניה תחרות מבית אודי עם ה-A7, מרצדס CLS, וגם פורשה פנמרה בקבוצת דמויות הקופה בעלות ארבע הדלתות.

הגראן קופה תוצע בישראל בשתי גרסאות: 640i ו-650i. היא הומצאה בהשראה ישירה של סדרה 6, אך מובדלת ממנה בעיצוב ותוספות פרטניות בתא הנוסעים ויכולת הנשיאה. מבחינת מימדים ופרופורציות אפשר לציין אורך של 5 מטרים, רוחב של 1.90 מ' ובסיס גלגלים המיוצב על קרוב ל-3 מ', משמע זהה כמעט לחלוטין לסדרה 7, למעט חסרון קל בבסיס הגלגלים. תא המטען מציע נפח של 460 ל' ועד 1,260 ל' בקיפול המושבים בשורה השנייה.

שני מנועי הבנזין של הגראן קופה הם ה-3.0 ל' ששה צילינדרים, וה-4.4 ל' V8. הראשון מפתח תפוקה של 320 כ"ס ו-45 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.7 ש') והבכיר בסדרה מוציא 450 כ"ס ו-60 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-4.7 ש', צריכת דלק של 7.7 ק"מ לליטר). תיבות ההילוכים תהיינה בעלות שמונה יחסי העברה ותכונה לבחירת סגנון הנהיגה (חסכוני, ספורטיבי ועוד, כולל המצאות מנגנון עצור וסע).

בניגוד למכונית סלון מפוארת רגילה נעדרים מגראן-קופה חמישה מושבים של ממש, אלא במקום אלה ישנם ארבעה פלוס אחד, המאפשרים הושבת נוסע צנוע-מידות (וגם אז התעלה מכוונת לו למפשעה) במרכז, ועדיף לפרק זמן לא ארוך במיוחד. הקבינה שלה מפוארת, רחבה, ועמוסה במערכות בידור וציוד בטיחותי כשבין השאר בקרת שמע של 'באנג אנד אולפסון' ותוספות (בתשלום) כחבילה קוסמטית של חטיבת M, נורות LED עוקבות ועוד.

מחירה של גראן קופה בישראל יחל ב-670 אלף שקלים עבור גרסת ה-640i, ועד 760 אלף שקלים בתמורה ל-650i.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו סדרה 6 גרנד קופה. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 6 גרנד קופה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully