וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ג'יפ כמו של בר רפאלי צריך לשפר

ביידים של סדנת המאן מוסב רכב הפנאי הבריטי ריינג' רובר איווק מפנאי פרמיום אלגנטי, לרכב בעל הופעה חיצונית קרבית. הדוגמנית הישראלית תתאהב?

בין הגרמנים והבריטים לא ממש שוררים יחסי אהבה. בשום ענף. אבל כשזה נוגע למכוניות משופרות ורוח קצת שכונתית, ישנו חוט מקשר בין סדנאות הרכב הגרמניות לאי המלכותי שמצליח לגשר על משקעי העבר.

המאן, מסדנאות הרכב הגרמניות הטובות בעולם, התלבשה בשנתיים האחרונות על דגמי לנד-רובר, אבל היא תמיד ציפתה להניח את ידיה על הריינג' רובר האיווק המעוצב ולעשות משהו מנקר עיניים. עתה, היא חושפת מה עובדיה המיומנים השיגו בתוך חודש בודד - לטוב ולרע.

אז כבר במבט ראשון, אין ספק כי גולת הכותרת בערכה של 'המאן מוטורספורט' היא האריזה החיצונית. הקיט משלב מסכה שמשווה לרכב הפנאי חזות נפוחה, אגרסיבית ואולי אפילו על גבול משהו שנשלף מסרטי מדע-בדיוני. כל דופן בצידי הפגוש המאיים הורחב בכמעט שבעה סנטימטרים לעומת דגם המפעל, ומאחור עוד שמונה סנטימטרים נוספו.

המכונית הונמכה על ידי המאן בשלושה סנטימטרים, וזאת כדי לטפל בשינויים הקלים במנוע ובמרכז הכובד, ובסיועם של חישוקי ה-Edition Race Anodized הענקיים בקוטר 22 אינטש (גומי בעובי 295/30), היא בהחלט נראית מוכנה לתקוף כמה עיקולים בלי לגרום לנהג לאבד את התעוזה בדיוק ברגע האמת.

ומה לגבי המנוע? כאן אין בשורות גדולות – לא בכוח הבנזין ולא בדיזל. היקף השיפורים ליחידת ה-2.0 בנזין SI4 מסתכם בעוד 40 כ"ס לערך, משמע סביבות 282 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-7 ש'), ואילו גרסת הדיזל (אין בישראל) מקבלת עוד 31 כ"ס על ידי כיול של מחשב המנוע והוספת מערכת פליטה משודרגת.

מצד שני, רכב פנאי כמו האיווק מתגמל גם באווירה הפנימית. המאן טוענת - כמו הרבה חברות "קאסטום" שמתמחות בשיפורים הזויים, שכל לקוח מקבל הזדמנות להרכיב לעצמו קבינה אישית עד לרמת הגוונים המעטרים את מסגרת מראת האיפור, כך שהסיכוי לפגוש בשניים זהים ברמזור די קלוש לדברם.

מחירי השדרוגים כפופים להתקנים המושתלים במכונית. חובה לציין למקרה של אי בהירות כי המאן אינה חברה קקיונית של פועלים זוטרים, ומכאן שכל תוספת ועבודה על הרכב עולים הרבה מאוד כסף. כמה צריך לשים בצד? אם הריינג' איווק המקומי עולה 400 אלף שקלים שימו בצד לפחות עוד 10 אלפים יורו (40 אלף שקלים לפני מס). במקרה של בר רפאלי, כמה דקות מזמנה מול עדשת המצלמה תסגורנה את העניין.

ריינג' רובר איווק במבחן דרכים

עוד סדנאות ושיפורים בוואלה! רכב

בר רפאלי. ניר פקין
בר והריינג' רובר שלה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully